EirikO Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Finnes det et lite program som jeg kan ha liggende nede nede sammen med klokka som kan si ifra når jeg får mail? Kan ha mailprogrammet oppe, og la det sjekke hvert 10 min., men det er liksom litt overkill... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Skjønner ikke helt hvorfor det er overkill jeg... Lenke til kommentar
EirikO Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Fordi det hadde hvert mer snedig med et program man kunne "gjemme" på oppgavelinjen. (Ved klokka der, vet dere...) Da slipper jeg å ha mailprogrammet liggende som et hovedprogram på oppgavelinja, når jeg egentlig ikke bruker det... Lenke til kommentar
Panter Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 http://www.poptray.org/ Enkelt og greit, bl.a. Unlimited number of Accounts Show number of messages directly on the TrayIcon (rotating by account) Quickly preview a message Delete messages from the server without downloading them Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 MailWasher er også en ganske kjekt program. Samme funksjoner som "poptray". Med MailWasher så kan du adde mail kontoer osv i Blacklist og Friends List. Vet ikke om "poptray" har denne funksjonen, da jeg ikke har prøvd det Selv bruker jeg MailWasher og er strålende fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå