Analyzer Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Skal sette sammen en pc til en kamerat, men han kan ikke betale mer enn 4k for den... Pcen skal brukes til noen enkle spill, enkel bilderedigering, dvd/cd-brenning og internett... Har satt opp et forslag på komplett. Noen som synest jeg bør kjøpe noe annet?? Lenke til kommentar
cocay Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Så fin ut den, passer også fint til prisen... Ser ut som den klarer å spille bra med spill... Lenke til kommentar
tag1 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Ikke Q-tech Chenbro PC61166(Gaming Bomb) - miditårn - ATX velg dette isteden pris: kr 549,- hos komplett. Lenke til kommentar
Analyzer Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Men de kabinettene ser jo så j**** stygge ut... Har et Q-tec fra før som funker helt fint... Pcen skal bare stå helt i ro unasett... Lenke til kommentar
Azton Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Skjermkortet tror jeg ikke duger til nye spill. Ville kanskje valgt et R9600 istedet for. Lenke til kommentar
Analyzer Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Jaja, men det er ikke snakk om HL2 og Doom 3 her altså... Baren noen Vanlige spill... Går det ann å spille NFSU2 på det?? Lenke til kommentar
Analyzer Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Hva om jeg kjøper dette kabinettet da?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå