Gå til innhold

Microplex - en liten honnør


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det som skjer hos Microplex for tiden?

 

Jeg bestilte

miclv12r150.jpg

 

men fikk

 

miclv12s150.jpg

 

Men servicen er upåklagelig. En mail, så fikk jeg beskjed om å beholde de feilsendte og at nye var i posten. Og tror dere ikke det var en liten godtepose med gummigodter oppi brevet oxo?

 

Så Microplex fortjener virkelig en honnør!

Endret av BennyXNO
Lenke til kommentar

Endeleg nokon som rosar webshop(ar)! Dritbra...

 

Ein kompis av meg køypte seg ny PC rett før jul hos Netshop, men då han starta PC'en og skulle installere Windows, ville ikkje tastaturet samarbeide. Han sendte mail til dei og fekk svar 10 minutt seinare om at eit nytt tastatur var sendt. Tastaturet kom i posten allereie neste dag.

 

...det er også noko eg kallar service

Lenke til kommentar
Altså .. det er MYE mindre jobb for microplex og la personer beholde varene .... Koster dem en del kroner og få tilbake produktet, returnere returporto, få varene tilbake dit de skal osv ... Nå skriver de det bare som svinn og slipper momsen på varene osv.

Snodig at jeg ble bedt om å returnere inverteren :(

Lenke til kommentar
Altså .. det er MYE mindre jobb for microplex og la personer beholde varene .... Koster dem en del kroner og få tilbake produktet, returnere returporto, få varene tilbake dit de skal osv ...  Nå skriver de det bare som svinn og slipper momsen på varene osv.

Snodig at jeg ble bedt om å returnere inverteren :(

Såklart, kommer jo helt an på hvem du treffer på supporten. Treffer du en ny jypling så følger han boka til punkt og prikke på alle saker. Det er også noe litt annet når du har et defekt produkt vs feil produkt. Et defekt produkt vil produsenten ofte ha tilbake for å finne ut hva som har skjedd.

Lenke til kommentar

Ikke helt enig.... servicen kan godt hende er bra men håndteringa av pakker o.l er helt på jordet! Bestilte meg vannkjøling til nesten 8høvdinger, åpnet pakka i går, da mangla bios kjøleren, radiatoren var det store høl i, esken til tanken var blitt rund isteden for firkanta, mangla no nipler og annet småtteri! :mad:

hadde forventa mer av Microplex, nå er det bare å se hva de gidder å gjøre for no da!..! :cry:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

No har eg ikkje handla med Microplex endå, men skal straks sende inn ein ordre. Men kan ikkje akkurat sei eg er imponert over bedrifta. Hadde det ikkje vore fordi det er kun Microplex som har ein del av det eg skal ha hadde eg aldri handla der.

 

Ikkje har dei noken form for forskuddsbetaling (VISA/bankoverføring), så vi må berre finne oss i å betale det sure unødvendige oppkravsgebyret. Blir ikkje akkurat billig frakt på denne måten.

 

Ikkje går det ann å legge varer som er utsolgt til på ordren, slik at det som er på lager kan bli reservert til denne ordren til resten kjem på lager. Skal ein vente til det har komt på lager kan det plutselig vere andre ting som er utsolgt, så ein aldri får bestilt alt samla. Skal ein bestille alt i mange småordrar blir det jo ei formue i frakt. ELENDIG!

 

Og å ringe til bedrifta er jo rett og slett ein stor vits. Sat i telefonkø i ein halv time frå kl. 13.30 i dag, og når klokka vart 14.00 vart eg plutselig kopla over til telefonsvararen med opplysningar om åpningstider og samtale slutt. Greit nokk dei koplar over til telefonsvararen for nye innringingar, men det er vel for pokker normal folkeskikk og praksis omtrent alle andre plassar å svare alle samtaler som er sett i telefonkø i alle fall. Ikkje berre kople ut på den måten. Hjertelig forbanna takk Microplex!!!!!!!!

Lenke til kommentar
No har eg ikkje handla med Microplex endå, men skal straks sende inn ein ordre. Men kan ikkje akkurat sei eg er imponert over bedrifta. Hadde det ikkje vore fordi det er kun Microplex som har ein del av det eg skal ha hadde eg aldri handla der.

 

Ikkje har dei noken form for forskuddsbetaling (VISA/bankoverføring), så vi må berre finne oss i å betale det sure unødvendige oppkravsgebyret. Blir ikkje akkurat billig frakt på denne måten.

 

Ikkje går det ann å legge varer som er utsolgt til på ordren, slik at det som er på lager kan bli reservert til denne ordren til resten kjem på lager. Skal ein vente til det har komt på lager kan det plutselig vere andre ting som er utsolgt, så ein aldri får bestilt alt samla. Skal ein bestille alt i mange småordrar blir det jo ei formue i frakt. ELENDIG!

 

Og å ringe til bedrifta er jo rett og slett ein stor vits. Sat i telefonkø i ein halv time frå kl. 13.30 i dag, og når klokka vart 14.00 vart eg plutselig kopla over til telefonsvararen med opplysningar om åpningstider og samtale slutt. Greit nokk dei koplar over til telefonsvararen for nye innringingar, men det er vel for pokker normal folkeskikk og praksis omtrent alle andre plassar å svare alle samtaler som er sett i telefonkø i alle fall. Ikkje berre kople ut på den måten. Hjertelig forbanna takk Microplex!!!!!!!!

Det stemmer at du ikke kan handle ved VISA der, men det skal vist komme til våren sa de.

 

Synes det er like greit jeg at ikke en ligger inne med rest ordrer, jeg. Surt å vente lenge på noe som ligger i rest. Egentlig er det bare å ringe de, men det fungerer vel ikke alltid.

 

Uansett så har jeg bare gode erfaringer med de. Jeg var i Sverige for en stund siden, og ringte for å finne ut hvor de var. Ikke rakk jeg de på tida, men jeg fikk jaggu meg kjøpt allikavel. :)

Lenke til kommentar
No har eg ikkje handla med Microplex endå, men skal straks sende inn ein ordre. Men kan ikkje akkurat sei eg er imponert over bedrifta. Hadde det ikkje vore fordi det er kun Microplex som har ein del av det eg skal ha hadde eg aldri handla der.

 

Om det er vannkjøling du skal ha? så kan jeg anbefale www.coolnsilent.no

Har selv byttet butikk nettopp pga av muligheten for forhåndsbetaling.

Bare ett tips

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...