phun-ky Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 hei! skal lage en ny side for fotballsupporter.com, så jeg trenger litt kritikk på det jeg har skrapt sammen hittils. http://design.phun-ky.net/3/ <-- nb, bildet skal bli bedre. det resizer seg automatisk og når vinduet ditt blir smalt, så kommer det på høyre (last posts osv) under nyhetene, uten å ødelegge så mye Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Nei og nei. Du kan ikke sette 100% width på et bilde. Det blir voldsomt kornete uansett hvordan du bruker nettleseren din. I tillegg laster den GRUSOMT tregt. "håndball er hands!" er totalt malplassert. Ingen meny? Og jeg ville satt position: absolut og z-index på divven med bildet og siste fra forum, fordi allerde i 1024px blir siste fra forum plassert under selve sida. Ellers kjedelig, men med potensiale. Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Nei og nei. Du kan ikke sette 100% width på et bilde. Det blir voldsomt kornete uansett hvordan du bruker nettleseren din. I tillegg laster den GRUSOMT tregt. "håndball er hands!" er totalt malplassert. Ingen meny? Og jeg ville satt position: absolut og z-index på divven med bildet og siste fra forum, fordi allerde i 1024px blir siste fra forum plassert under selve sida. Ellers kjedelig, men med potensiale. refresh en gang til du gutt 1. klart jeg kan sette 100% width på et bilde, men om du eller andre syns det er bra er noe annet. men jeg må få den headeren til å funke uansett oppløsning.. Endret 28. januar 2005 av phun-ky Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Den headerløsningen var fiffig - dårlig... Likte ikke det der helt. Tok ikke lang tid å loade though edit: bildet tar 700kb!!! Det er alt, alt ,alt for mye for et så dårlig bilde. Har sett 1000 ganger bedre bilder på så lavt som 100kb... Endret 28. januar 2005 av Andreaz_ Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) bildet blir dårlig da det egentlig er 1600 px bredt. og godt oppløst. skal fikse det der EDIT: fikset.. Endret 28. januar 2005 av phun-ky Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg hadde aldri vært inne på sida di. IKke ta den tonen med meg Men nå ble det bare kjedeligere. Du kan lage en 1200px lang header, men gjør den slik divven blir mindre mens bildet holder seg i en størrelse. Forstår? Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) done. men jeg får ikke sentrert(midt på siden) det jeg har i main diven.. (nyheter, bildet og lastposts) Endret 28. januar 2005 av phun-ky Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Unnskyld at jeg spør.... muligens et svært dumt spørsmål men.. "ny side, ny fisk, ny kritikk" Hva betyr ny fisk? Har hørt om laks, torsk, lyr, lutefisk og sei osv.... men skjønner ikke hva fisk har med nettsiden din å gjøre. Synes forresten siden er tøff med banneren øverst og fargene glir brukbart over i hverandre Synes også at det er litt lite på høyresiden men det kommer vel noe der etter hvert regner jeg med. Sveinl. Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg hadde aldri vært inne på sida di. IKke ta den tonen med meg og likevel gir du meg kritikk, søten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå