plex- Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Utstyret er på plass, intressen stor og kunnskapene økende, men jeg kunne tenkt ett kurs. Greit å få noen input fra andre, dele erfaringer, få veiledning av folk som kan dette fra før og muligens lure seg unna noen av nybegynnerfeilene. Noen som har noen kurs å anbefale (i oslo området) for en amatørfotograf som nettopp har kastet seg på den digitale speilrefleks kamera bølgen? Med vekt mot digital fotofrafering? Eventuelt ett sted med oversikter over kurser? Beklager om jeg bommet med kategori dette ble postet i og håper dere bare kan flytte det til ett passende sted. Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Oslo Kamera Klubb pleier jo å ha en del kurs. Ellers er det vel en sikkert andre fotoklubber i "Oslo området", som kan ha noen kurs? Jeg ville hvertfall tatt kontakt med fotoklubben(e) i nærområdet... Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg kan anbefale grunnkurset til Terje Skårer på OKK sine sider anbefalt over her. Det er et kurs for fotografering generelt og ikke rettet mot noe spesiell platform. Du bør ikke fokusere så mye på det digitale før du har lært deg å mestre basic fotograferings taknikker og terminologier. AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå