Ano4 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 leste i et blad en gang at det var noe som gjor s** me den Lenke til kommentar
Algron Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 leste i et blad en gang at det var noe som gjor s** me den Hæ? Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 leste i et blad en gang at det var noe som gjor s** me den Henger ikke helt med jeg nå Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 leste i et blad en gang at det var noe som gjor s** me den Kan ikke du ta det litt rolig med dine unødvendige, useriøse innlegg nå. Har begynt å bli lei av de, og bedrer det seg ikke snart, må jeg gi deg advarsel. Og for andre gang, kutt ut fete bokstaver i farger. Hold deg til normale bokstaver i svart... bruk fete bokstaver eller lignende kun når du vil utheve noe i en ellers normal tekst. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Tja... Er det bare meg, eller er den skjermen litt liten i forhold til området rundt. På nokia.no dekker skjermen hele den blanke flekken på telefonen, men på bildene er det neste så lite som haøvparten Lenke til kommentar
duda Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Fikk tak i denne telefonen for over en mnd siden. En bekjent som hadde den. Syns den var nydelig å se på. Fullt med specs og mye andre ting som JEG syns var bra. Skjermen var så som så. Litt dårlig når det var mye sol. Ellers helt greit. Speilet er jo ganske spesielt da. Måtte jo selvsagt prøve å skrive mld med den? Konklusjonen ble at det tok tid. LAAANG tid. Prøvde bare å skrive en setning, som var" Hei, hva heter du?". Og det tok vel over et minutt...hehe...blir sikkert lettere når man har fått prøvd seg en del ganger. Og skrive mld med den i fylla er hvertfall ikke å anbefale. Han som hadde tlf prøvde dette, og det endte med at han ble så frustrert at han kasta tlf i veggen. Men men en fin telefon for de som vil ha oppmerksom het. For en jobbman, så er den ikke helt til å anbefale. Men en briefe tlf, ja takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå