Grape Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Fikk Thomson Speedtouch 510i router fra Nextgentel, og har bestilt 1700 linje inn. Men akkurat nå ligger den på ca 300!!! Modemet har tre lys, og alle skal lyse grønt for stabil linje, lyset som indikerer kontakt med Nextgentel blinker orange og grønt, men jeg har stabil linje ut på ca 550. Noen som har peiling på hva dette kan komme av, og hva jeg kan gjøre? Intet feil i windows/pc, har også prøvd annen pc. Har byttet kabler også. Nextgentel sier jeg måtte resette routeren som er gjort, samme resultat. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hvor er det du ser at den ligger på 300? Lenke til kommentar
Grape Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Kjørte test på itavisen.no....merker jo også at det går treeegt iforhold til hva jeg skulle ha Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Det er bare du som bruker linjen? Er det ikke noen innstilling i ruteren som sier hvilken hastighet du egentlig har da? Lenke til kommentar
Grape Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Joda, routeren viser 192inn/512ut, selv om jeg har bestilt 1700/512...Nextgentel sier de har satt linja mi på det...jaja...ringer de imårra igjen...jævla lang kø bare Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Da får du kjølhale NGT litt igjen ja Håper du har resatt ruteren skikkelig Lenke til kommentar
Grape Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Hehe begynner med problemer fra dag en for meg hos NGT...et hint fra de? Har resatt det som kan resettes på den, er begrenset hva jeg har tilgang til på den også. Jaja...blir nok likar imårra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå