storbonden Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg har formatert pc min, og en kompis lastet ned en "all in one" driver til HK. Men nå har jeg en liten mistanke om at denne driver ikke var ALL in one, da jeg tror ikke det integrerte nettverkkortet er instalert. Kan noen hjelpe meg med å finne det? Har lett litt rundt på nettet men Beklager viss dette har vert oppe før. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hmm rart har du vert inne på www.nvidia.com og lastet ned de nyeste driverene v 5,10 er de nyeste til nvidia n-force 2 brikkesettet. Lenke til kommentar
storbonden Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) fant ikke frem der... Men Nvidia? Har de noe med nettverkskort på Abit hovedkort? Endret 29. januar 2005 av storbonden Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hei, har du kontrollert i bios om nettverket er på ? Lenke til kommentar
storbonden Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Er n00b så vet ikke hvor man finner det.. Husker bare sist gang jeg formaterte lastet jeg ned maaange forskjellige drivere, og da sto det "Lokal tilkobling" inne på mine nettverksteder. Det gjør ikke det nå Lenke til kommentar
Oxford Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Det er ganske lett å finne frem. Bare gå hit. Deretter velger du platform/nForce drivers i første vindu, Unified driver i midterste vindu, og rett operativsystem i det vinduet lengst til høyre. Trykk så på Go! knappen. Velg f. eks. Primary download site under International, gå helt nederst i det nye vinduet med masse tekst, og velg Accept. Da får du opp dialogboksen for nedlasting Denne driveren inneholder alt som skal til for at alle enheter på hovedkortet skal virke Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hvis du har manualen se side 4-18 og 4-19 LAN Controller, eller prøv rette opp bios instillinger med Load optimized defaults. Lenke til kommentar
storbonden Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 SYKT nice å laste ned ca 30MB med 56k modem :| Høyeste nedlastings hastigheten min har vert 25kbps :| Lenke til kommentar
fal Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 fikk du ikke en sånn installasjonscd med kortet? det fikk eg! Lenke til kommentar
storbonden Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 kjøpte pc bruks, så fyren jeg kjøpte fra sendte ikke den... sikkert mista den eller noe Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 http://www2.abit.com.tw/page/no/motherboar...PRODINFO=Driver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå