Sjark Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hei vet noen av dere hvor jeg kan finne dennne sange (i tittelen)?? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Søk etter den i utenlandske platebutikker. Jeg har ikke sett den i Norge enda. Du kan selvsagt laste den ned, men det er ikke lov. Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Søk etter den i utenlandske platebutikker. Jeg har ikke sett den i Norge enda.Du kan selvsagt laste den ned, men det er ikke lov. Det er lov og laste den ned, jeg var innpå hjemmesiden til sangen, der kunne det lastes der, men linken fynket ikke. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hvis det er lov å laste den ned fra hjemmesidene, er det vel ikke noe problem å laste ned fra DC++ heller, da.. Sikker på at det ikke bare var en sample du kunne laste ned? Litt rart at den selger godt i Tyskland hvis du kan laste den ned gratis. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 du vil fan ikke ha den sangen der den er Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg kjøpte CDen fra www.amazon.de Men du bør nok kunne tysk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå