Exeter Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Uten å starte en stor diskusjon, er Sapphire Radeon X850 XT PE (PCI-E) det beste kortet på markede? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hvis du ser bort i fra Linux og SLi så... Ja Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Som sagt, ser du bort fra Linux, så er X850XT PE det beste enkeltkortet på markedet. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Raptor' date='28/01/2005 : 20:45'] Hvis du ser bort i fra Linux og SLi så... Ja Trudde ikke SLi fungerte så bra jeg, syntes bare jeg leste noe om dette, eller sagt på en bedre måte, ytterst få spill osv som har støtte for dette...så SLi er vel ikke så veldig "bra" i dagens sammenheng Unskylder meg hvis jeg tar feil her, men mente jeg leste dette jihn Lenke til kommentar
HKS Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Trudde ikke SLi fungerte så bra jeg, syntes bare jeg leste noe om dette, eller sagt på en bedre måte, ytterst få spill osv som har støtte for dette...så SLi er vel ikke så veldig "bra" i dagens sammenheng Unskylder meg hvis jeg tar feil her, men mente jeg leste dette SLi fungerer bra i flere spill, veldig bra i høye oppløsninger med full AA og AF Noen spill er det deaktivert i driveren, mens nV fikser ting, andre spill må du aktivere manuelt, foreløpig er det tungvindt, men ting skjer der og... Synes SLi er spennende og et bra in initiativ, og stemningen her for konseptet blir nok betraktlig bedre når ATi lanserer demmes svar... Som sagt. X850XT PE er det raskeste enkeltkortet i de fleste spill (er noen unntak her også Q3, og enkelte andre spill) hvis du ser bort i fra SLi. Bruker du Linux mye, og spiller der (som meg) så er det ikke det raskeste... Men om X850XT PE er det beste ytelse per krone kjøpet tviler jeg på... Ville heller tittet på X800XL jeg men... Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Uten å starte en stor diskusjon, er Sapphire Radeon X850 XT PE (PCI-E) det beste kortet på markede? Ja. Ingenting mer å si, det er det beste! Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Takker for enkle raske svar. Og at folk sparte seg for "OMGBBQ linux pwn j00 n00b" praten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå