Testkise Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hvilken skal jeg velge? Noen synspunkter? Er Plus!'en bare spekket med unødvendige ting man egentlig ikke trenger? Eller er det virkelig bedre? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Tja, bare historylog alene gjør betaen overlegen mener jeg da. Kommer sikkert snart msgplus for betaen også Lenke til kommentar
Panter Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hvilken skal jeg velge? Hvorfor ikke bare "ja takk begge deler"? Kommer sikkert snart msgplus for betaen også Kommet for lengst.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Messenger Plus for 7.0 Beta har enormt mange bugs, så jeg ville ventet til den ordentlige versjonen av messenger plus kommer. Det er tross alt bare en beta. Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 har både 7.0 beta, og plus! betaen til den... fungere helt fint... eneste problemet eg har hatt e at den har lukka seg med feilmelding 2 gang etter at eg innstalerte det(ca en måned sia) Lenke til kommentar
merkur Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Plus er jo et tilleggs program man kan legge til i msn, hvorfor ikke ta begge deler? Har msn 7 beta med plus selv og det funker fint. Endret 29. januar 2005 av merkur Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Plus er jo et tilleggs program man kan legge til i msn, hvorfor ikke ta begge deler? Har msn 7 beta med plus selv og det funker fint. Fordi Msn plus til Msn Messenger 7.0 er full av bugs. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Ingen av delene. Synes det er bedre med andre klienter. Msn vs. gaim/trillian/... IE vs FireFox/opera/... Kjenner vi igjen problemstillingen?? Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hvilken skal jeg velge?Noen synspunkter? Er Plus!'en bare spekket med unødvendige ting man egentlig ikke trenger? Eller er det virkelig bedre? Msn messenger 7.0 beta, har en del bugs. F.eks så er det mange brukere som blir logget av når de bruker wink og nudge. Snakker av erfaring og etter det jeg har hørt. Lenke til kommentar
VTW Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Du bør virkelig ikke ta Messenger Pluss! Jeg hadde det, og det herpa heile maskinen. Jeg fikk virus, og den drev å endra hjemmesiden min til en tullete reklameside. det hjalp ikke at jeg forandret den tilbake tilbake helle. Jeg sier at du bør virkelig velge BETA (7.0) Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Er Plus!'en bare spekket med unødvendige ting man egentlig ikke trenger? Jeg synes det, men folk er jo forskjellige. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Du bør virkelig ikke ta Messenger Pluss!Jeg hadde det, og det herpa heile maskinen. Jeg fikk virus, og den drev å endra hjemmesiden min til en tullete reklameside. det hjalp ikke at jeg forandret den tilbake tilbake helle. Jeg sier at du bør virkelig velge BETA (7.0) Det er nok bare du som ikke leste skikkelig under instalasjonene av Pluss! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Du bør virkelig ikke ta Messenger Pluss!Jeg hadde det, og det herpa heile maskinen. Jeg fikk virus, og den drev å endra hjemmesiden min til en tullete reklameside. det hjalp ikke at jeg forandret den tilbake tilbake helle. Jeg sier at du bør virkelig velge BETA (7.0) Loooool: #1: Du har selv godtatt frivillig å installere disse ad-warene #2: Du kan selv avinstallere dem enkelt #3: Du bruker Internet Explorer Konklusjon: Tenk bedre gjennom ting neste-gang. Lenke til kommentar
Argyros Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 trenger ikke velge 7.0 beta for å få meldingslogg.. bare velg nyeste msn versjon så skal nok det være tilstrekkelig for de fleste. Selv velger jeg å vente med versjon 7.0 til den faktisk er ferdig - Var ikke akkurat noen supre nyheter med 7.0 som jeg ikke kan vente med å ta i bruk Lenke til kommentar
Cord Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hvor kan jeg finne Messenger Plus for 7.0 Beta? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) *Leste ikke innleget ordentligt* Endret 29. januar 2005 av ikkeno Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hvor kan jeg finne Messenger Plus for 7.0 Beta? www.msn.no Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hvor kan jeg finne Messenger Plus for 7.0 Beta? www.msn.no Jeg finner den vertfall ikke der.. Lenke til kommentar
Cord Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Ikke jeg heller! Ikke Mennenger 7.0Beta jeg er på jakt etter. Den har jeg! Plus! er det jeg skal ha tak i! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå