morgus Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hei Har et par Corsair brikker i et overklokket system, og det blir ganske varme, nærmere bestemt 45'c. Er det faretruende høyt eller kan de bli varmere? Jeg har disse brikkene: Corsair TWINX1024-4400C25 Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Det er ikke faretruende høyt nei. Høres ut som ganske normal temp Lenke til kommentar
morgus Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Det er ikke faretruende høyt nei. Høres ut som ganske normal temp Oki, det er bra, ble litt nervøs her. Hva er maks temperatur på minnebrikker egentlig? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Er ikke noen "default" maks temp da det kan variere ganske mye hva forskjellige brikker tåler av spenning og varme. Jeg ville holdt meg under 55-60 grader. Datakomponenter har ikke godt av høye temperaturer over tid og som tommelfingerregel bruker jeg selv "hvis det er ubehagelig varmt å ta på, så er det for høy temperatur" Er 45grader temperaturen under load? Endret 28. januar 2005 av C4STOR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå