Jørnan Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Vet noen om et (gratis) konverteringsprogram som konverterer DVD filmer over til MPEG4 for min SE P910i? Eller et sted jeg kan laste ned MPEG4 videoer? (lovlig og gratis) Lenke til kommentar
kzn Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 smart movie er genialt... du konverterer og får lavere oppløsning og kvalitet. tar ca 100mb for en hel film.. husker ikke adressen da Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Men er det trygt da? Du må oppgi kontonummer kode tilatelde til at de tar penger fra deg... Farlig det, er det ikke det da? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Har fått Smart movie nå, men luer på noen ting. Hvilke filmtyper konverterer den? DVD? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Har fått Smart movie nå, men luer på noen ting. Hvilke filmtyper konverterer den? DVD? avi og mpeg, altså konverterte DVD'er eller nedlastede filmer. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Får feildmeldingen: Pleas make sure you have installed DirectShow codecs for this file type. Hva betyr det da? Må jeg installere enda et program? Lenke til kommentar
kzn Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 last ned en kodek pack eller lignende... mulig pcen din mangler kodeker... har du installert den xvid kodeken som ligger ved programmet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå