akristina92 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hei. Som du ser i topic, så funker ikke shit og ctrl på venstre siden av tastaturet mitt.. De funket for litt siden, men ikke nå lenger. Jeg sølte litt cola på capslock for litt siden, jeg prøvde å få det bord, men det har antagligvis kommet nedi tastaturet. Capslock funker fint, men ikke ctrl og shit. Når jeg trykker på ctrl eller shift, skriker pc-speakeren i vilend sky. Kan colaen ha noe med dette å gjøre? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Jepp, anbefaler at du kobler ut tastaturet og vasker det grundig eventuelt i et badekar med kun rent vann, eller bruker dusjen. Er du villig til å ta en sjangse så tørker du det først med hårføner, og så legger du det i en ovn varmet opp til ca 50C en times tid (uten at ovnen står på) dette burde fikse problemet (har gjort det selv 3-4 ganger). Alternativet er å la det tørke i 2-3 dager før du kobler det i, noe de fleste ikke har tid til. Endret 28. januar 2005 av Malvado Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå