leseo Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Jeg har bytta hk til MSI KT3 Ultra Aru, og nå får jeg de blåskjermene hver gang jeg spiller. Hva kan det være? På forhånd takk Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Ta et søk på forumet, du finner garantert noe som kan hjelpe deg der.. :wink: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Sjekk alt av drivere. Ta ut alt av hardware og sett inn 1 og 1 til du finner synderen. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Jeg fikk den meldingen når jeg overklokket for mye... Lenke til kommentar
leseo Skrevet 16. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2002 jeg overklokker ikke da Lenke til kommentar
Prof. Balle Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Hvilket OS? Hele feil melding? ( i allefall de 4-5 første linjene) Lenke til kommentar
bidz Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 reinstallerte du windows etter du skiftet hovedkort? hvis ikke, gjør det! en kan ikke bare skifte hovedkort og bruke samme installasjon og forvente at ting er stabilt. hvis du gjorde det, sjekk alle drivere, oppdater driverne dine, kjør windowsupdate til det ikke er flere updates, etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå