TundraStar Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hei! Jeg har kjøpt et nytt Nforce 4! Til det bestilte jeg en 500W XConnect strømforsyning.. Da jeg idag skulle sette det hele sammen oppdaget jeg til min store forskrekkelse at strømkontakten fra PSU'en ikke passer til den på hovedkortet! Hva må jeg gjøre?! Fins det en adapter som gjør at jeg kan bruke min 20 pins PSU på et 24 pins hovedkort eller må jeg levere tilbake hele PSU'en og bytte den med en annen? Lenke til kommentar
Xplode Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 du trenger ikke en adapter, kontakta passer, men det blir 4 hull ledige, men dem fleste hovedkort med 24pins atx kontakt fungerer med kun 20pins Lenke til kommentar
TundraStar Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Er du sikker?! Skal jeg koble den på midten eller på sidene av 24 pins kontakten? Lenke til kommentar
Nemezis Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hadde samme problemet med mitt abit duramax (775) og NorthQ strømforsyning, men det passa bare på en måte. Fikk fire ledige på enden, men maskinen sviver så ei klokke Lenke til kommentar
Xplode Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 på den ene siden...den passer kun på 1 måte så du får ikke koblet feil Lenke til kommentar
TundraStar Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Okay! Tusen takk for hjelpa.. Håper det går! :!: Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Det å koble på en omkobler or også en mulighet men dette gjør maskinen ustabil.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå