Holmgr3N Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hei. Jeg skrur på PC'n, den virker i 5-6 sekunder så stoppern opp å skrur seg av. Hva kan være feilen her? Jeg har drevet å tatt ut og inn deler av den i de siste dagene, så kanskje det kan ha skjedd noe her? Ikke vet jeg. Er det strømforsyninga? CPU? Ram? hva som helst... Kabler som ikke står i? Noen som har hatt samme problemet? Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Hvis det er samme som i profilen, så har du kanskje brukt den i lengre tid... - dvs. er OS'et (hvilket?) satt opp slik at det ikke restarter automatisk (så får du en feilmelding inkl. adresse på feil) edit: oops, leste 5-6 sekunder før stopp (ikke restart) - er det så at du ikke kommer opp i OS'et? I tilfelle ville jeg først snusa etter stank eller synet av lekkasje fra kondensatorer. På den tiden var det problemer med dårlig elektrolyter. Endret 28. januar 2005 av tjaa Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Nei, kommer ikke frem til OS'et. Kan heller ikke se noe galt med HK heller... Lenke til kommentar
Patience Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Det kan være viftekontaktene dine som kødder med deg. Ikke alle hovedkort takler at du bruker de integrerte strømkontaktene på mer enn en vifte. Sett i kun den til CPU-vifta, og napp ut alle andre. De som går rett inn på strømforsyningen er greie som de er.. Og boot så opp EDIT: Og hva skjedde? Hjalp det?? Endret 29. januar 2005 av Patience Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Hadde glemt å koble til 4 pins strøm, til hovedkortet... :!: Det er et ASUS A8N hk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå