Dondrio Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) jeg er nesten helt blank når det gjeder hardware, spesielt når det gjelder tilkobling og om tingene passer sammen... men jeg har funnet noe ting jeg har lyst til og kjøpe da: Kabinett hovedkort] skjermkort harddisk ja... da for dere som ikke har så mye og gjøre ta dere 2 minutter til go hjelpe en liten inkompetent gutt som ikke kan noe om data men det viktigste er at hovedkortet passer i kabinettet.. så for dere si om hva som passer i hovedkortet... Endret 28. januar 2005 av blacktower Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Alt samma går. men jeg vil minne på at maskinen du kjøper er uten powersupply så det må du kjøpe utenom. Når du da skal ha powersupply så kjøp et ATX powersupply for at det skal passe inn med alt det andre. En annen ting å si om kabinettet er at det er mer eller mindre lagd for å kunne modde(dvs legge inn lys, skjære, klippe og lime eller whatever). Tilslutt så er posten din totalt feilposta og burde være i hardware forum for pcbyggin. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Feilpostet i Spørsmål og svar - Konsoll. Flyttet til nåværende. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Tilslutt så er posten din totalt feilposta og burde være i hardware forum for pcbyggin. stemmer bra det. det beste er at du til og med har posta under "spørsmål og svar - Konsoll".. hihi for øvrig er det et godt oppsett du har der regner med at du har en CPU som passer hjemme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå