Stein-Erik Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Har en mac med os 9.2 så fikk jeg meg her forleden os x 3 phanter. så setter jeg cden i og starter opp da kommer d bare opp ett vindu med ett eple og et jobbe ikon under. når den har stått og "jobbet" litt så slår bare skjermen seg av. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Det finnes et eget forum for mac ting her. Denne tråden hører vel egentlig til i en av kategoriene der. Kan hende du også får mer/bedre respons der. Til Mac-folket: Hva skjedde med brukervennligheten a? Trodde slike ting skulle være så utrolig enkelt med Apples maskiner jeg Lenke til kommentar
Eventh Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Til Mac-folket: Hva skjedde med brukervennligheten a? Trodde slike ting skulle være så utrolig enkelt med Apples maskiner jeg Stemmer det. Til trådstarter: Du sier lite om hvilken Mac det er, men jeg tipper det er en G3. Besøk Mac1 for assistanse uten at noen hakker på deg/oss. :-) Endret 28. januar 2005 av Mint Bob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå