Dondrio Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) jeg er nesten helt blank når det gjeder hardware, spesielt når det gjelder tilkobling og om tingene passer sammen... men jeg har funnet noe ting jeg har lyst til og kjøpe da: Kabinett hovedkort] skjermkort harddisk ja... da for dere som ikke har så mye og gjøre ta dere 2 minutter til go hjelpe en liten inkompetent gutt som ikke kan noe om data men det viktigste er at hovedkortet passer i kabinettet.. så for dere si om hva som passer i hovedkortet... edit: fiksa linken! Endret 28. januar 2005 av Dondrio Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Vel. Linken til hovedkortet ditt fungerer ikke så jeg vet ikke. Men hvis det er en AGP port på hovedkortet ditt så passer det sammen. Samme gjelder S-ATA. (Kan også kjøpe en S-ATA kontroller hvis hovedkortet ikke har dette innebygd) Lenke til kommentar
Dondrio Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 kan noen gi meg noen anbefalinger til et agp hovedkort...??? (ikke over 2500 kr) Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Alt der ser ut til å passe ganske bra. Hovedkortet er ATX, det støtter også kabinettet. Hovedkortet har AGP port, og det er AGP kort du linker til. Hovedkortet har S-ATA port, og det er S-ATA harddisk du linker til. Hva med resten av hardware'n ? Har du f.eks RAM, CPU, PSU etc? Lenke til kommentar
Dondrio Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 har en ramen, og cpu osv.. har allerede kjøpt det... men en ting... psu hva er det? som sakt kan jeg ikke så mye ENDA om hardware Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 PSU - Strømforsyning. Hva slags ram og CPU er det snakk om her? Lenke til kommentar
Tinker Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Sparepotensiale i å kjøpe IC7 som demokort i samme butikk til 695,-? Uten Lan og andre små forskjeller? Lenke til kommentar
Dondrio Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 PSU - Strømforsyning. Hva slags ram og CPU er det snakk om her? cpu'en er inttel pentium 4 (3,2 ghz) vet ikke helt hva merket er på rammen, men det står på et prog jeg har at det er noe med : 1gb ddr-sdram.. det er det jeg vet! Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Ser ut til at alt passer da. Har du strømforsyning, eller skal du kjøpe det også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå