arga Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hei! Jeg sitter på en Fujitsu Siemens Amilo Pro V2000. Det wlan-verktøyet som følger med (Odessey) er elendig. Det er jo et Intel wl-kort som sitter i, og Intels verktøy er bedre enn Odessey, men dette mangler også en del. Jeg har behov for ihvertfall kunne bytte IE Proxy-instillinger i tillegg til å bytte mellom nettverk. Er det noen som har noen anbefalinger på verktøy? Har sett litt på Multinetwork Manager (Globesoft), og det ser ikke så verst ut. Lenke til kommentar
:.ELD.: Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Kanskje denne skulle vært plassert under nettverk? Kanskje du får svar da... Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 IBM har programvare for dette, men vet ikek hvor du får tak i det. :!: Lenke til kommentar
arga Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Kanskje denne skulle vært plassert under nettverk?Kanskje du får svar da... Vel, jeg regnet forsåvidt med at denne problemstillingen var mest aktuell for bærebare pc'er da .... ;-) Lenke til kommentar
arga Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 IBM har programvare for dette, men vet ikek hvor du får tak i det. :!: IBM har sin programvare "Access Connections". Denne er meget bra, men kun forbeholdt IBM Thinkpad (ihvertfall den versjonen som man fritt kan laste ned fra IBM) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå