Onkelsander Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hei, dette er et skikkelig nybeynner/noob spm men jeg finner ikke ut av det og begynner aa miste taalmodigheten... jeg har nettopp skaffa meg et nytt tastatur men jeg har et problem.. jeg faar ikke skrevet aa.. eller de andre norske bokstavene....jeg hadde det problemet paa forrige tastatur ogsaa men det trodde jeg det bare var noe galt med.... itillegg er det noen andre tegn som ikke er der de skal vaere... hva gjor jeg faar aa fikse dette? tastaturet har jo bokstavene de vil bare ikke skrive de.... Naar dere er ferdige med aa le hadde jeg satt pris paa et svar..... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hva slags tastatur er det? Har du sjekket at språket er satt til norsk? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Gå inn på "Kontroll Panel", dobbeltrykk på "Tastatur" og velg standard språk til Norsk. Jeg går ut ifra at du har engelsk versjon. Da blir det slik : "Control Panel" -> "Keyboard" -> "Input Locales" -> "Input Language" -> Velg Norwegian. Lenke til kommentar
Onkelsander Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 det var ikke verre nei.... takker og bukker folkens... setter pris på hjelpen deres ! Bare se nå ÆØÅ hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå