JO1 Skrevet 28. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2005 hei lurte på hvor mange på forumet som skal på xenox XL Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 29. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2005 Det er mulig mange dropper Xenox XL til fordel mot Aulan, som har seilet opp som en knallsterk konkurent til Xenox. Det er i skrivende øyeblikk bare 100 biletter igjen! Og som svar på innleget. Jeg skal ikke iallefall Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 29. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2005 *vurderer det...Bare 3 timer unna. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 29. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2005 neh, dropper trønderske lan, for TG Tror AULan kommer til å ta av da.. skal stikke innom hvertfall.. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 29. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2005 Litt merkelig at det ikke har vært noen store regelmessige LAN i Trondheim før egentlig. Levanger og Steinkjer har jo hatt det lenge. Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 29. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2005 Litt merkelig at det ikke har vært noen store regelmessige LAN i Trondheim før egentlig. Levanger og Steinkjer har jo hatt det lenge. Sant nok! Aulan har jo vært arrangert flere ganger før, men det er først nå de har vokst seg så store! Det Kommer til å ta av Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 7. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2005 *bestillt!* Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 8. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 En ting jeg reagerer på som jeg kan lese på siden til AuLAN ------------------------ Bautas, Norges største utleier av maskiner og utstyr og Reinertsen Anlegg sponser AuLAN:HEAT. Avtalen med Bautas sikrer alle deltakere en stabil strømforsyning gjennom hele partyet ved lån av stabile og gode strømskap for fordeling av strøm i hallen. ------------------------------- Er det noen som IKKE kan levere stabil strømforsyning til datapartyer så er det nettopp slike firma som Bautas, Buer osv osv. De har verken kompetanse, eller skikkelig utstyr til å levere til slike arrangementer. Og jo, jeg har fått erfare det maaaaange ganger. Men ellers så ser det veldig bra ut Lenke til kommentar
jimmen Skrevet 9. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2005 jeg har kreft og hår i ræva...... Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 9. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2005 jeg har kreft og hår i ræva...... Så du skal ikke på xenox? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå