Løve Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hei Hvis jeg partistasjonerer harddisken min, er det noen måte jeg kan slå disken sammen igjen slik at den virker som en? Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Tror det blir mye krøll vis du ikke har tenkt å formatere den først da Lenke til kommentar
Løve Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Men jeg kan slå dem sammen, ikkesant? Hvis jeg sletter den og formaterer eller noe? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Lar seg gjøre å slå sammen, endre størrelse osv. med programmer som f.eks partition magic. Dersom du har to partisjoner, sletter begge, og oppretter en ny kan du fylle opp hele disken med en partisjon :-) Lenke til kommentar
wil Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 er ikke 100% sikker på dette, men jeg tror du kan slå sammen 2 partisjoner til 1 uten å formatere også. jeg mener at jeg gjorde det på laptoppen min en gang uten å formatere noen ting. bare slett den partisjonen du skal slette, så blir den partisjonen du har sletta gjort om til upartisjonert plass. så resizer du bare C: så tror jeg det skal funke. Lykke til. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 ......sammen 2 partisjoner til 1 uten å formatere også. jeg mener at jeg gjorde det på laptoppen min en gang uten å formatere noen ting. bare slett den partisjonen du skal slette, så blir den partisjonen du har sletta gjort om til upartisjonert plass. så resizer du bare C: så tror jeg det skal funke..... Dette vil kun fungere dersom du bruker 3.parts verktøy som jeg tidligere nevnte. Window's innebygde partisjons program har ingen muligheter for resize av partisjoner... dessverre.. Får håpe de gjør noe med det når longhorn kommer en gang i tiden. Lenke til kommentar
wil Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 seff. glemte å nevne at jeg brukte Partition Magic 7.0 og 8.0 når jeg holdt på med det sist. sorry. Lenke til kommentar
solar_panel+ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Start -> run -> diskmgmt.msc Slett alle partisjonene på disken og opprett en ny partisjon med ønsket plass. Du mister all data fra partisjonene. Med partition magic kan du slå sammen to partisjoner og beholde dataene (med varierende hell ) Sp+ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (med varierende hell ) Har aldri mistet noen data ved bruk av Partition Magic jeg... Lenke til kommentar
solar_panel+ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Heldig du. Bare advarer mot at ting kan gå galt (noe det har en tendens til å gjøre med meg) Og når dette skjer er det ikke så veldig stor sjangse får å finne igjen dataene. (å lage rescue disks er for pyser ) Sp+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå