Mbra Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Vurderer å kjøpe meg en "Vega+ 259-M5 - Pentium M 1.7 GHz - 15.4" TFT" hos it-butikke.. Den leveres med dansk tastatur og dansk operativsystem.. Kan dette være en grunn til å lavære å kjøpe? Hva er egentlig forskjellen? Noen som har andre erfaringer fra it-butikken? Postivt/negativt? -Mbra- Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Forskjellen på norsk og dansk tastatur er at "Æ" og "Ø" har byttet plass, de bytter du tilbake igjen lett. Jeg kjøpte min Acer Ferrari 3200 hos ITbutikken, og det fulgte med norsk, engelsk og dansk Windows XP. Strømkontakten er også litt annerledes, men det fikser du lett med et nytt støpsel fra Elkjop/Expert, evt. en ny kabel til AC-adapteret. Har bra erfaringer med ITButikken, sender varene raskt, bra service (svarer raskt på epost) og returnerte et skjermkort for 2 år siden, alt gikk veldig bra. Endret 29. januar 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
Mbra Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Så det vil si at det følger med norsk OS uten at man behøver å si ifra om det? Dansk, engelsk og norsk i samma pakka? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå