Bytex Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) http://home.online.no/~tom-rf/jaja8.wmv (2,3MB) Denne sjokkerende videoen viser hva de amerikanske troppene EGENTLIG var leid inn for . Søkingen etter kjemiske våpen var bare et skalkeskjul. Død over irakiske vaskemaskiner!!! Endret 28. januar 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 "Not Found The requested URL /~tom-rf/jaja8.wmv was not found on this server." Flere som får dette? Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 "Not FoundThe requested URL /~tom-rf/jaja8.wmv was not found on this server." Flere som får dette? Not Found The requested URL /~tom-rf/jaja8.wmv was not found on this server. Apache/1.3.26 Server at home.online.no Port 80 ja.. Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Kanskje USA har sperret siden... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) DOH jeg sletta den når jeg rydda opp på hjemmeområdet..sorry folks Funker nå http://home.online.no/~tom-rf/jaja8.wmv Endret 28. januar 2005 av Bitex Lenke til kommentar
likferd Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hehe! Kansje de bruker vaskemaskiner til å fremstille plutonium :!: Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hey, de kopierer jo bare sprengningsekspertene. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 hah ! typsisk amerikansk Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 hah ! typsisk amerikansk Pøh, typisk umodne mannfolk sier vi Men det MÅ jo være gøy da! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 hah ! typsisk amerikansk Pøh, typisk umodne mannfolk sier vi Men det MÅ jo være gøy da! Å ødelegge er gøy men det som er typisk er at de gjør det når det er krig eller liknende. De har jo en oppgave de må utføre. -Kanskje derfor de brukte så lang tid der nede, sprenge alle vaskemaskiner osv Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hmm. Rett etter at han sier "run motherfucker" (eller noe lignende ), retter kameraet seg opp med en gang. Ser mistenkelig ut som om det er to klipp... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Å ødelegge er gøy men det som er typisk er at de gjør det når det er krig eller liknende. De har jo en oppgave de må utføre.-Kanskje derfor de brukte så lang tid der nede, sprenge alle vaskemaskiner osv Det er ikke full krig hele tiden vettu. Kan bli mye tid å slå ihjel for de gutta der Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Jeg kjenner et par karer fra hjembygda mi som var i Libanon på utenlandstjeneste ett år. De sa det var skikkelig ferie. De hang rundt i militærleirer og festa, eller satt ute på vakt i det fine været..ingen av de jeg prata med visste om NOEN som hadde sett snurten av krig. Men Libanon-greia var vel mest en sånn peacekeeping affære etter den store krigen der nede..er ikke helt inne på politikken rundt alt det. De kjøpte med seg haugevis av svinbillig elektronikk som VHS-spillere (DVD var ikke på markedet da), cd-spillere, kjøkkenutstyr, alt mulig var jo sykt billig ift. Norge. Rett og slett en feiende flott, betalt ferie i ett år med masse rare opplevelser. Bare uten fine hotellrom og svømmebasseng i hagen. Endret 31. januar 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg kjenner et par karer fra hjembygda mi som var i Libanon på utenlandstjeneste ett år. De sa det var skikkelig ferie. De hang rundt i militærleirer og festa, eller satt ute på vakt i det fine været..ingen av de jeg prata med visste om NOEN som hadde sett snurten av krig. Men Libanon-greia var vel mest en sånn peacekeeping affære etter den store krigen der nede..er ikke helt inne på politikken rundt alt det. De kjøpte med seg haugevis av svinbillig elektronikk som VHS-spillere (DVD var ikke på markedet da), cd-spillere, kjøkkenutstyr, alt mulig var jo sykt billig ift. Norge. Rett og slett en feiende flott, betalt ferie i ett år med masse rare opplevelser. Bare uten fine hotellrom og svømmebasseng i hagen. Faren til en kamerat av meg var i Libanon, etter det jeg har fått høre var det ikke akkurat fred der han var, skulle opprettholde freden midt imellom to illsinte parter. men det er vel snakk om to forskjellige steder. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Jeg kjenner et par karer fra hjembygda mi som var i Libanon på utenlandstjeneste ett år. De sa det var skikkelig ferie. De hang rundt i militærleirer og festa, eller satt ute på vakt i det fine været..ingen av de jeg prata med visste om NOEN som hadde sett snurten av krig. Men Libanon-greia var vel mest en sånn peacekeeping affære etter den store krigen der nede..er ikke helt inne på politikken rundt alt det. De kjøpte med seg haugevis av svinbillig elektronikk som VHS-spillere (DVD var ikke på markedet da), cd-spillere, kjøkkenutstyr, alt mulig var jo sykt billig ift. Norge. Rett og slett en feiende flott, betalt ferie i ett år med masse rare opplevelser. Bare uten fine hotellrom og svømmebasseng i hagen. Faren til en kamerat av meg var i Libanon, etter det jeg har fått høre var det ikke akkurat fred der han var, skulle opprettholde freden midt imellom to illsinte parter. men det er vel snakk om to forskjellige steder. Omtrent det samme skjedde med Faren til jonas.. han var alltid på feil sted til feil tid. btw. han har skutt 43 stykker med m249 saw Edit: Dette var også I Libanon Endret 1. februar 2005 av slipknot_fan Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Så kult... han er skutt mange folk!!!!11111 one oeneoene Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 btw. han har skutt 43 stykker med m249 saw Edit: Dette var også I Libanon Tviler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå