neb Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) heisann.. har endelig klart og få satt opp et publiserings system, men det har skjedd noe med kommentar systemet. Her er koden som ligger i aj-fork: <div class="article"> <h1>{title}</h1> <p class="p>{date-local} <em>klokken {date}</em></p> <div class="articletext"> <p class="p"><i>{short-story}</i></p> <p class="p">{full-story}</p> </div> </div> <p class="p">[comheader]<a id="thecomments"></a>Kommentarer <a href="#writecomment" title="Legg til en kommentar!">»</a>[/comheader]</p> hvis dere går inn på siden min og trykker på "les hele historien", så ser dere hva som skjer.. kan noen hjelpe meg? lenke til bloggen Endret 28. januar 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 fant i farten ihvertfall en feil i kodene dine <div class="articletext> *klø seg i hodet* Du mangler en " Har ikke tid til å "sjekke opp", men kan kanskje være dette som fucker det hele Lenke til kommentar
neb Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 merkelig at det gåsetegnet forsvant .. jaja.. fiksa det i alle fall.. kopierte orginalmalen for utseende, fra lokalserver'n min.. så nå er ting tibake til basic! thanks anyway Andreaz_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå