diversity Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 bakemesterharepus: Det er ikke Opera som har valgt at de skal være der. Det er nettsiden. hmm.. men får alle her opp de på google og komplett da? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 bakemesterharepus: Det er ikke Opera som har valgt at de skal være der. Det er nettsiden. hmm.. men får alle her opp de på google og komplett da? google å komplett funker fint her ja Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Nettleseren Opera er purr dritt, ingen støtte for https:, eks Skandiabanken, enhver Webmail, login sider som www.fronter.com og lignende. UBRUKELIG ! enig med deg, hvis du først skal bytte ut IE så er vel FF mye bedre enn Opera. selv bruker jeg IE til vanlig og FF som standar nettleser i tillfelle noen gir meg en tvilsom link Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Sertifikat på google og komplett hørtes litt rart ut ja... Prøv og slett history, med cookies og alt mulig. Lenke til kommentar
Format71 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 hvis du først skal bytte ut IE så er vel FF mye bedre enn Opera. Med fare for å rippe opp i en diskusjon som har vært opp hundre ganger før må jeg bare spørre på hvilket grunnlag du kommer med slikt vås... Blir irritert når folk omtaler FF som den revlusjonerende browseren som har kommet for å redde verden. Har enda til gode å se en velbegrunnet argument for hvorfor FF er bedre enn Opera. (At FF er opensource er ikke et velbegrunnet argument.) Alt det som gjør FF bra har Opera som default mens i FF må man tweeke og installere tillegg til den store gullmedalje. Har vært Opera-bruker nå i flere år og bruker både webmail og skandiabanken så og si daglig og har ikke problemer. Var en stund det var litt slit med skandiabanken, men et kjapt søk i forumet hos opera ga en midlertidig løsning inntil det kom en permanent løsning. Har en egen 'InIE'-knapp for å åpne sider i IE om nødvendig. Det skjer kanskje en gang annenvær måned... -Vegar (Ok. Skal innrømme at FF har noen fiffige tillegg som er kjekke når man sitter og utvikler nettsider men det gjør den ikke til et naturlig valg for 'hvermansen'...) Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Alt det som gjør FF bra har Opera som default mens i FF må man tweeke og installere tillegg til den store gullmedalje. Nja, flashblocker og ad-blocker finnes ikke i Opera, heller ikke gmail-notifier. Slike ting ville jeg ha savnet i Opera. Valg av browsere er smak og behag, men slik som trådstarter begynner å si at Opera er ræva uten å vita hva w3c er en gang, blir for dumt. Ellers synes jeg krangling om web-browsere er like teit som å krangle om hvem sin pappa som er sterkest. Fint at man har flere valg, og at man har noe å velge i. Derfor misliker jeg IE sterkere enn andre browsere, fordi de lager seg sine egne standarder som skaper monopol. Lenke til kommentar
operaman Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hørt om ei .pac fil. Den kan blokkere reklame om du laster ned en, bruker en selv. last ned her Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Min støtte til Opera. Ca et år siden jeg fikk det, kan ikke tenke meg annet. Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hørt om ei .pac fil.Den kan blokkere reklame om du laster ned en, bruker en selv. last ned her Ikke det jeg vil ha. Jeg vil ha noe jeg kan høyreklikke og ta bort. Jeg er for reklame, men mot irriterrende, det er kun de jeg blokker. Nettstedene lever tross alt av reklame. Ad-blocker i Firefox er mye mer fleksibel. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Greit, vi trenger ikke enda en Opera vs FF-tråd. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg