Ulkesh Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Nettleseren Opera er purr dritt, ingen støtte for https:, eks Skandiabanken, enhver Webmail, login sider som www.fronter.com og lignende. UBRUKELIG ! Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 1. Opera støtter https, jeg har skandiabanken-sertifikat på Operan min. 2. At nettsteder ikke følger åpne standarder, men IE-standarder, er ikke opera sin feil. Hvor mange ganger må man fortelle det til fjortiser? Skaff deg basis kunnskap om det du uttaler deg om neste gang du uttaler deg. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Enig med Dell_Inspiron her, du vet ikke hva du snakker om (i denne sammenheng ihvertfall). Sorry. Du får nok ta å prøve en gang til på Skandiabanken. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Her, med Opera, funker alle webmails jeg har testet, https, Skandiabanken OG det ser ut til at fronter.com fungerer også. (Har ikke testet grunding tho). Er du sikker på at problemet ikke heller ligger mellom skjermen og stolen? Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Samme her.. https funker fint! Og for å være den første som er litt snill mot deg.. Prøv å installere opera på ny og prøv. Og svar for all del 'Installer' eller 'Aksepter' når du får beskjed om sertifisering . Lykke til.. Happy Opera Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 HAr og opera og skandiabanken, virker ok det. Viss du ikk efår passordet til å virke, søk på forumet, så finner du svar, det gjorde jeg Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Nettleseren Opera er purr dritt, ingen støtte for https:, eks Skandiabanken, enhver Webmail, login sider som www.fronter.com og lignende. UBRUKELIG ! såvidt jeg vet støtter Opera 1024-bits kryptering mens feks IE støtter kun 128-bits kryptering.... så å si at Opera ikke er sikkert er litt drøyt... Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Ulkesh jeg hører de selger billig valium på TV Shop! Løp å kjøp! :!: Eneste negativt jeg kan si om Opera er at den er litt tregere enn IE6 fra M$ Ellers veldig bra Endret 28. januar 2005 av Betroz Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Opera-horer ! :!: Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 last ned opera 8.0 beta funker fett Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 last ned opera 8.0 beta funker fett Tja...7.54 er fortsatt bedre enn 8.0 betaen. Testa selv og gikk tilbake til 7.54 Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Uenig. Beta8.0 er den mest stabile versjonen jeg har prøvd. 7.54 har en tendens til å kræsje helt uten grunn flere ganger om dagen, men 8.0 er stabil som et fjell og vil ikke kræsje uansett. Det er hvertfall min opplevelse av den. Og for å svare trådstarter; Opera støtter det aller meste av sider så lenge de følger standardene. Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Opera støtter alle sider som følger standarden (w3c), og de fleste som ikke følger standarden. Opera bruker mye tid på å tilpasse seg ustandardiserte sider siden bare noen få prosent følger den til punkt og prikke. F.eks Gmail, som fikk støtte i 8.0. Det som likevel er mer oppsiktsvekkende er at sider som har null feil i w3c-validatoren ikke nødvendigvis fungerer i IE. IE er en utdatert browser som ikke følger åpne standarder. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Nettopp blitt hardcore Operabruker. Kan aldri tenke meg å bytte tilbake. Opera ruler. Død over IE. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Nettopp blitt hardcore Operabruker. Kan aldri tenke meg å bytte tilbake. Opera ruler. Død over IE. Får vel legge til et obligatorisk "Amen" til den. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Nettopp blitt hardcore Operabruker. Kan aldri tenke meg å bytte tilbake. Opera ruler. Død over IE. Får vel legge til et obligatorisk "Amen" til den. Amen Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 opera er den desidert beste nettelseren spør du meg. den er sikker+ at den har et genialt organiseringssystem slik at man slipper på ha så mange tinger på oppgavelinjen. husker jeg gjorde en test en gang. lot en popup message stå oppe i 30 min. da hadde det kommer 27spyware på pc min, dette var med IE. så testet jeg med den damme popupen med opera, 0 spyware Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Dessuten synes jeg opera er kjappere når man bruker navigasjonsknappene. Klikker man 'tilbake' i Opera komme forrige side inn momentant, mens Firefox bruker et sekund å tenke seg om først. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Bare sniker meg inn i denne lille tråden her med: På meget mange sider (google, komplett osv) får jeg sånn aksepter sertifikat melding. Der jeg må trykke accept.. Hvordan kan jeg fjerne dette? Har Opera 8 BETA.. mvh Erik Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 bakemesterharepus: Det er ikke Opera som har valgt at de skal være der. Det er nettsiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg