Vu-caN Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg har en datamaskin som er ustabil, men jeg veit ikke helt hva det er. Men jeg lurer på om en dårlig PSU kan føre til f.eks blåskjermer? Veit ikke om jeg tør å si det, men jeg har en qtec 400W Gold, og jeg veit det ikke er særlig å skryte av. Og jeg kjører den på en AMD64 3200+ s754 med 1x200gb, 512MB ram, og et greit nok skjermkort. Jeg har to tvilpunkter på maskina og det er skjermkort og PSU. Resten er testa 100%. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Greit nok at qtek suger, men den må da for faen klare å drive så lite utstyr? Prøv å klokke ned cpu'en med multiplieren og senk vcore litt å se om den blir stabil da. Nå bruker du mindre strøm. Ta bort evnt. annet ekstra utstyr om du har f.eks cd-rom. Hvilken ram? 3200? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Nja, det er amd 64, bruker en del strøm og det er et kjent faktum at q-tec ikke klarer å levere det som står oppgitt (i hvertfall ikke stabilt) Hva står det på bluescreen din? Tipper at psu ikke leverer stabil strøm og derfor blir rammen din ustabil og du får bluescreen Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Nja, det er amd 64, bruker en del strøm og det er et kjent faktum at q-tec ikke klarer å levere det som står oppgitt (i hvertfall ikke stabilt) Hva står det på bluescreen din? Tipper at psu ikke leverer stabil strøm og derfor blir rammen din ustabil og du får bluescreen Forskjellige feil hele tida, feks ramfeil ja, lite system i feilene... men jeg er bombesikker på at det ikke er noe feil med rammen. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Har det vært ram feks så har du fått tilsvarende feilmelding men varierende meldinger tyder på en ting PSU bytt PSU Endret 29. januar 2005 av zandro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå