svirrethasverr Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 veldig fint kabbis da Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Det var jo ikke pent... Pleier vanligvis å like Lian Li kabinetter, men det der var ikke noe pent... så ut som om det var hjemmelaga siderute... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 så ut som om det var hjemmelaga siderute... Av den stygge sorten. Sikkert et firma som kjøper lianli kabinetter og så modder dem etterpå, for så å selge dem igjen. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Problemet er ikke at det er en lian-li med lys og vifter, problemet er at det er en lian-li som leveres ferdig akkurat sånn Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Det kabinettet er ikke Lian Li selv som har stått for.. Den sida har moddet et Lian Li pc61 (65b) man kan få kjøpt en slik sidedør, men ikke med viftene. Dette er altså kun muligt og oppdrive fra den siden. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Mister litt av pointe med lian li, har bare god plass, lian li(merket) og vekten igjen jo. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 QUOTE (sigen @ 29/01/2005 : 13:07) QUOTE QUOTE (jossimd @ 29/01/2005 : 11:02) QUOTE (Erik_s @ 29/01/2005 : 00:50) Kabinettet er fint det Men hvordan vil du få bestilt det? med mindre du bor i Usa eller Canada (for den siden sender bare til de landene) Jeg har en tante i Amerika som vu bestiller det til og så senner hun det som pakke Frakten blir dyr da, bare så du er obs på det. Frakten blir på ca. kr. 0,- Hun skulle jo sende det som pakke, og det koster ingenting så vidt jeg vet. Men Lian Li skal være stilrent, helt enig. Så du tror at det er gratis å sende pakker fra USA til Norge? XenZor Nei, jeg tror ikke at det er gratis å sende pakker fra USA til Norge, det var en liten (eller stor) skrivefeil, det jeg mente var at det ikke var like dyrt som om det skulle bli sendt som vanlig vare. Beklager dette. 250 kr er jo nesten ingenting for å frakte noe så stort synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå