jossimd Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Sjekk dette drit rå kabinettet jeg skal ha et sånt. http://www.xoxide.com/newlianli601.html Endret 29. januar 2005 av jossimd Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 hmm.. kult det... personlig ville jeg hatt et kabinett som var noe større man får jo ganske mye for 203$ (+frakt) i norge da (selv om det er dyrt), og å style dette kabinettet er ikke så dyrt vis man gjør det privat.. dremmel er kjekt . Men ellers så så den kul ut.. litt lys lyser opp hverdagen Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Kabinettet er fint det Men hvordan vil du få bestilt det? med mindre du bor i Usa eller Canada (for den siden sender bare til de landene) Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 hmm.. kult det... personlig ville jeg hatt et kabinett som var noe større man får jo ganske mye for 203$ (+frakt) i norge da (selv om det er dyrt), og å style dette kabinettet er ikke så dyrt vis man gjør det privat.. dremmel er kjekt . Men ellers så så den kul ut.. litt lys lyser opp hverdagen Du glemte toll. Det er over 200,- Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Dobbelt post Endret 29. januar 2005 av AndersT2 Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Der forsvant mitt inntrykk av at lian-li var stilrent... men de er vel nødt til å gjøre sånt for å overleve, er foresten ikke det styggeste ferdigmodda kabinettet jeg har sett Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 CaZiO understreker et viktig poeng, og det er at lian-li skal være stilrent. De skal _ikke_ være pre-modda, det er raidmax sin jobb Lenke til kommentar
edahl Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 ferdigmoddede kasser er som folk i kjærka! det skal egentlig ikke være sånn Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 ferdigmoddede kasser er som folk i kjærka! det skal egentlig ikke være sånn :!: Lenke til kommentar
jossimd Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Kabinettet er fint det Men hvordan vil du få bestilt det? med mindre du bor i Usa eller Canada (for den siden sender bare til de landene) Jeg har en tante i Amerika som vi bestiller det til og så senner hun det som pakke Endret 29. januar 2005 av jossimd Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Kabinettet er fint det Men hvordan vil du få bestilt det? med mindre du bor i Usa eller Canada (for den siden sender bare til de landene) Jeg har en tante i Amerika som vu bestiller det til og så senner hun det som pakke Frakten blir dyr da, bare så du er obs på det. Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 *sukkkkkkkk* sjokkerende og nesten litt forfærdlig å se et Lian Li i en sånn stand!!!! Lian Li skal jo være Stilrent(!!!!!!!) ikke se ut som et juletre!!!!' MVH: *oppgitt* PandoRa Lenke til kommentar
sigen Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 QUOTE (jossimd @ 29/01/2005 : 11:02) QUOTE (Erik_s @ 29/01/2005 : 00:50) Kabinettet er fint det Men hvordan vil du få bestilt det? med mindre du bor i Usa eller Canada (for den siden sender bare til de landene) Jeg har en tante i Amerika som vu bestiller det til og så senner hun det som pakke Frakten blir dyr da, bare så du er obs på det. Frakten blir på ca. kr. 0,- Hun skulle jo sende det som pakke, og det koster ingenting så vidt jeg vet. Men Lian Li skal være stilrent, helt enig. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 QUOTE (jossimd @ 29/01/2005 : 11:02) QUOTE (Erik_s @ 29/01/2005 : 00:50) Kabinettet er fint det Men hvordan vil du få bestilt det? med mindre du bor i Usa eller Canada (for den siden sender bare til de landene) Jeg har en tante i Amerika som vu bestiller det til og så senner hun det som pakke Frakten blir dyr da, bare så du er obs på det. Frakten blir på ca. kr. 0,- Hun skulle jo sende det som pakke, og det koster ingenting så vidt jeg vet. Men Lian Li skal være stilrent, helt enig. Så du tror at det er gratis å sende pakker fra USA til Norge? XenZor Lenke til kommentar
Musty Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 det har da aldri vært gratis å sende pakker? Lenke til kommentar
jossimd Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Det blir nokk litt dyrt men jeg har bra med penger Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 det har da aldri vært gratis å sende pakker? Nei, men hvis du sender det som en gave slipper du vissnok moms og toll og sånt Lenke til kommentar
Skello Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 For meg ser det her ut som eit tulle kabinett med 3x80mm vifter, masse unødvendig støy som ein kunne ha fått fjerna med 2x120mm. Må foresten sei at det er Xoxide som har modda kabinett så Lian Li ikkje får skiten for det. Lian Li "Xoxide" style Q-tec Ikkje allverdens forskjell på dei 2 karane her, synest Lian Li kabinettet har blitt modda nedenom og heim. Lenke til kommentar
AHzip Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 frakten blir ikke på mer enn ca 250 vist du sender med ups... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå