Migr Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 vent og kjøp heller x-box Lenke til kommentar
Musty Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Og uten vifte så kan PS2 brenne opp når du spiller GTA San Andreas pga. at spillet presser konsollen til det ytterste. hva for slags påstand er nå det for noe? har du noe som støtter oppunder det? Om det skulle bli tilfelle at den blir så varm så har den heat-protection akkurat som en pc.. blir den for varm slår den seg av... Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) og hvis den "brenner opp", så kan man bare klage og få en nye en. men seriøst TCi, er det sant det du sier?` er ikke PSTwo noe bra, er det det du mener? Endret 29. januar 2005 av VgaR Lenke til kommentar
Freezar Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Du er tydeligvis forvirret Vegard. Vent heller til PS3 som høyst sannsynlig kommer til å kunne spille PS2-spill. Om prisen er litt dyr gjør vel ikke no, du jobber tross alt på Rema 1000. Jeg tror ikke du kommer til å angre, men hvis det er tilfellet så kan du alltids konvertere ræva di over til Nintendo. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) og hvis den "brenner opp", så kan man bare klage og få en nye en. men seriøst TCi, er det sant det du sier?` er ikke PSTwo noe bra, er det det du mener? Jeg har dessverre ingen link som støtter dette for hånden nei, men har lest at noen har fått ødelagt sin PS2 u/ vifte på et forum eller noe da han spilte San Andreas.. skal sjekke om jeg finner den. EDIT: Ok, dette har jeg funnet etter en runde rundt omkring på nettet. The damned thing runs hotter than a rice burner at a red light under the not-so-leadfoot of a virgin male whose dying to impress. It has little ventilation, and gets warm quick. Within hours, it gets warm/hot enough to cure back pain, were one to set it on one's back for relief...put it on a flat surface, and play it 20 hours a week, and within six months, you've got a doorstop. It is literally that hot... seriously. It's a nice unit, but it runs hot. Originally posted by robbykl1415 I have been hearing that Sony has made a big boo boo. Rumor of course, but I heard that in the new Slim Ps2 over-heats very easly. Actually I have heard that if you play it for 6 hours strait it just cuts off due to over-heating. I guess that they forgot to put a cooling fan or something in there I'm not to sure. If you have heard anything or no anything please mail me or post here, thanks. My friend got one, luckily he had a warranty. He likes to play games...alot! He has like overheated 3 slim PStwo's. If you want good ventillation in it, you would need to cut it appart with a dremmel tool, but this voids the warranty Does anyone know if they are going to fix the over heating problem in newer versions of the product? Also, when a magasine was writing a review for san andreas, with the slim ps2, it started to smell like smoke! and it wrecked the console! Although some units have overheating problems while others dont, a smaller size something will overheat or get warmer faster( ie laptop coputer vs desktop PC). This seems to be the only model that retailers carry, so if u are just getting into gaming, this is the only option. If you are considering an upgrade, stick with the old model, this redesign isnt worth it. Um, I dont think you needed the fliptop along with the Swap Magic to play your imported game if it was original. For the slim ps2s, even when you play normal local original games it becomes unusually hot ( a bit less than modchips i guess). There are many options to fix this, USB fan, just plug a fan into the wall and direct it towards ps2, keep ps2 away from heaters, just generally keep ps2 near a cold area. But yeah overheating is a problem in the new version. Those of you with the new PStwos should take caution. Our test machine, a brand new PStwo purchased from the Valley View Mall in East St. Louis overheated after just 30 minutes of playing the game. The textures began to flicker and the frame rate dipped into the single digits before the game froze altogether. Everyone in the office smelled something strange before we realized the PStwo was overheating. It was too late. After rebooting the system the game simply wouldn't start. We tried the game on my modded PStwo and the game killed that system as well. We asked the cashier at EB Games if overheating was a widespread problem and he said that San Andreas pushes the PlayStation 2 well past it's limit and causes the smaller models to overheat. We bought another PStwo with a much needed warranty plan and we've had no problems since then. Endret 31. januar 2005 av TCi Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Checking Out the PStwo Off Topic: Noen som vet hva jeg kan ta for en brukt ps2 med en håndkontroll og minnekort? Du kan bytte den mot min nye psTwo....... Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Det er sant som det sies, lasere i de nye PsTwo er bare dritt, de brenner opp. Men man har 2år garanti da.. Og så finnes det en laser beskyttelses ting å få kjøpt, men da ryker vel kanskje garantien.... Den gamle ps2 er den beste, og da spes. en versjon, uten å nevne hvilken..... Bytter bort min helt NYE PsTwo i en gammel ps2 av rett versjon anytime..... Eller så kan noen kjøpe den, den ligger i esken, ubrukt Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Det er sant som det sies, lasere i de nye PsTwo er bare dritt, de brenner opp.Men man har 2år garanti da.. Og så finnes det en laser beskyttelses ting å få kjøpt, men da ryker vel kanskje garantien.... Den gamle ps2 er den beste, og da spes. en versjon, uten å nevne hvilken..... Bytter bort min helt NYE PsTwo i en gammel ps2 av rett versjon anytime..... Eller så kan noen kjøpe den, den ligger i esken, ubrukt Jeg bytter gjerne Hvordan ser jeg hvilken versjon jeg har? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Det står bak på maskina, scph XXXXX Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Det står bak på maskina, scph XXXXX SCHP-30004-R "rett" versjon? Endret 4. februar 2005 av fargoth Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 de sa den kosta 19 hundre...hmmm...stemmer dette? Hvis de sier det så stemmer det nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå