T.S Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Min Samsung E-700 er akkurat passert året og den skal ikke være låst til telenor lengre, litt grønn på dette men skjer dette automatisk eller må jeg gjøre noe selv(legge inn kode etc.) På forhånd takk. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Kontakt telenor kunderservice... dem skal da være behjelpelig med å låse opp telefonen for deg. Enten må du sende det til dem, eller så sender dem deg kode. Høyst sannsynlig at du må sende inn for samsung telefoner må låses opp med med kabel hvis jeg har forstått det riktig. Lenke til kommentar
zand Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Alle telefoner kan låses opp om du har riktig kode. Den får du enten fra kundeservice eller på http://telenormobil.no/kundeservice/operat...ratorlaskode.do Lenke til kommentar
T.S Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Ok fikk en Tjenesteleverandørlåskode etter å ha tastet emei, men hvordan taster jeg den inn på mobilen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå