marcus Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 vil alt på ipod'en bli slettet hvis man sletter den ipod mappa på pc'en hvor alle albumene/sangene ligger?? Eller er det bare å sette itunes prog. til at det ikke skal synkronisere seg mot den mappa?? Lenke til kommentar
Ano4 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 inne å itunes er det et bibiliotek, hvis du høyre klikker på en sang og trykker ''fjerne'' fjerner du sangen. det andre er litt vanskeligt, fordi jeg er hos en venn og hun har ikke itunes og da ser jeg ikke hva man trykker på, men i morgen kan jeg si det. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Fikk meg en iPod mini for noen dager siden som jeg koblet til PC`en i dag. Er det bare meg, eller er iTunes veldig tungvint å jobbe med?? Vil jo ikke legge inn 25Gb på iPoden... Vil jo selv velge fra "bibloteket"... Og har ikke funnet en enkel måte å fjerne musikken som iTunes fant ut skulle ligge på iPoden... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Du skrur bare av automatisk synkronisering. Så kan du velge den musikken du vil legge over selv. Lenke til kommentar
marcus Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Her er det jeg så etter: How to keep songs in your library (and therefore on your iPod) but not on your harddrive: iTunes for Windows: To do this you open up the file iTunes which may well be in the My Music file. In there will be your iTunes 4 music library and a file that says iTunes Music. Open this last file and here will be the albums that you've uploaded. You can delete them from this location without them disappearing from your library so that each time you hook up your iPod, it won't delete them. The thing to bear in mind is that once you've deleted the album you won't be able to move it into playlists or change the info anymore. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå