thomasw Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) COOP (Prix og OBS) har vel 3 ganger tidligere solgt PC i hyllene sine, nå er de på'an igjen. Denne gangen med en ganske rå PC til den prisen! Les mer på: http://www.dinside.no/php/art.php?id=115975 Hva syntes dere om den? Foreldra mine har tenkt å kjøpe den, og ja, de spiller faktisk så de burde ha en såpass krafig PC EDIT: Hadde skrevet Rrix isteden for Prix jeg.. Endret 28. januar 2005 av thomasw Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) hm...ser jo grei ut.. mn hadde uansett ikke kjøpt pc fra coop jeg da :!: EDIT : leif Endret 28. januar 2005 av Silver2k Lenke til kommentar
thomasw Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 hm...ser jo grei ut.. mn hadde uansett ikke kjøpt pc fra coop jeg da :!: EDIT : leif Jeg kjøpte den forrige COOP PC'en , men har bytta ut kabinett, hk, psu, + satt i mer ram.. syns faktisk det er greit at dagligvarekjeder også bynner å selge litt PC'er, gjør det også enklere for noobs å få tak i osv.. og angående de som gnåler om "at de ikke skal diskutere om det ødelagte hovedkortet med tange berit i kassa" så fins det en supporttelefon som er åpen hver dag, og du får snakke med en medion-kar elns, ikke onkel olaf i prix'en som er i nabobyen Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Her er en test av maskinen (på tysk) Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Så ganske grei ut den, men faktum er at hvis du kjøper den for så å bytte ut komponenter ville det vært like smart å bygge sin egen fra starten... Lenke til kommentar
thomasw Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Her er en test av maskinen (på tysk) får sette meg ned å lære meg tysk Lenke til kommentar
It's me Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Tråd om denne pcen finnes her Denne tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg