karl-wilhelm Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 De har fått inn 2 nye blokker til Nvidia en til 6800Gt/Ultra og en til Le. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC23361 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC23364 Jeg har ikke sett noen tester av denne Rev 2 blokken til ultra/Gt men kanskje den er snillere mot skjermkortene en den gamle versjonen. Det er et parr på forumet her som har svidd av skjermkortet sitt på den gamle. For dere som har Le kort. Så er sikkert den nye blokka et knall valg . Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Synes fremdeles prisen er noe drøy, samt at den er noe vel restriktiv... Men Blokken ser uten tvil meget lekkre ut. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 kommer det en rev.2 til X800 kortene ? Lenke til kommentar
John Doe Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg har bestilt denne blokka til mitt 6800ultra kort, men hva er dette med at folk har ødelagt skjermkortet med den gamle versjonen? Hva var problemet? Noen grunn til å tro at dette vil være tilfelle med rev. 2 blokka også? Kjenner ingen med erfaring med disse og ikke lest stort om dem heller, men det virker jo som om dette er gode greier. Lenke til kommentar
Bad_Mojo Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg mener å ha lest et sted at man skal være forsiktig med å blande kobber og alu. i samme system, da metallene kan teagere med hverandre, og du kan få korrusjon og/eller belegg på ett eller begge av metallene. Stemmer dette? Noen som vet hva forskjellen på rev 1 og 2 er? Lenke til kommentar
svingstang Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) revisjon 1 hadde noen svakheter med at blokka ikke tok nedpå rambrikkene på noen kort. dette skal være korrigert i revisjon 2. ellers tror jeg ikke det er store forskjellen har bestilt denne selv og er litt spent Endret 3. februar 2005 av svingstang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå