Jihadinmymind Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Fant fram dance ejay 1 forrige dagen og det var sabla gøy. Er ikke oppdatert så jeg lurer på hvilke som er det beste musikklageprogrammet til dags dato, ikke noe proft, bare slik at det ligner på dance ejay i nyeste verisjon... Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg mener eJay er best, enkelt og greit Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Kan jo prøve eJay Techno 4, tror det er nyeste versjonen. Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 bruker windows movie maker jeg kan anbelfale det på det sterkeste Lenke til kommentar
Migr Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 har bare brukt eJay funket helt greit Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 FastTracker var jo en stor slager i sin tid, men jeg er ikke så sikker på om det finnes lenger. Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hmm.. eJay?? I eJay lager man ikke musikk, man bare setter sammen musikk som andre har laget. eJay er sikkert veldig morsomt. Det er jo nærmest som et spill. Bare dra og slipp, og alt passer! Har man derimot sans for musikk og vil lage musikk, er Reason 2.5 et godt alternativ. Det har alt man trenger, og har man i tillegg et midi-keyboard og et greit lydkort, så er man godt utrustet. Cubase SX er også et veldig bra musikkprogram. Vanskeligere enn Reason å bruke, men mye flere muligheter. Cubase SX er nok ikke det programmet jeg ville anbefalt nybegyggere, da. Men ihvertfall så brukes Cubase SX sammen med VST-synther, som det finnes massevis av. FruityLoops, eller FL Studio som det nå heter, brukes også med VST/DXi synther, og er et helt greit program for nybegynnere. Og så har man de som sverger til Tracker-programmer som FastTracker, ReNoise osv. Selv bruker jeg ikke tracker-programmer, så jeg skal ikke uttale meg om det. Mvh Vegard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå