Chiller87 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Hei, har kjøpt meg en chenbro gaming box, Selvfølgelig passer denne ikke til mitt msi k8n diamond hovedkort sli, :S hva skal jeg gjøre ? borre hull? Endret 28. januar 2005 av Chiller87 Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Høres merkelig ut, er jo standard atx begge to. Har montert flere gaming box kabbiser og k8n diamond (dog ikke sammen) og begger følger standarene så vidt jeg fikk med meg. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hva er det som ikke passer? Skruehull/for stort hovedkort etc? Syns det hørtes ganske rart ut ja, må si meg enig i det. Prøv engang til Lenke til kommentar
Chiller87 Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 fant noen klips som skulle inn bak i platen i skrue posen, så ble det noe helt annet ja, men nå har jeg et annet problem, jeg finner power switch og hdd led... så er det no "name less" i sort og en i grønt som er single. HVOR skal de? får ikke slått på maskinen, alt av strøm er koblet til, på hovedkort, bryteren står på 1 strøm kontakten er i osv.. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Les manualen til kabinettet, så manualen til hovedkortet. Da finner du det nok ut. Lenke til kommentar
Chiller87 Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 hva tar du meg for... ? følger ikke med manual til dette kabinettet og jeg har ikke veldig god tid, sitter derfor nå og LASTER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå