macaune23 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Har montert nytt hk. Skal oppdatere biosen men skjønner ikke en døyt Alt står på engelsk, så vist noen hadde giddet å forklare litt bedre på norsk til meg hadde jeg blitt glad Her er nyeste bios Litt dumt spm kanskje men vist jeg instalerer 6.1 så trenger jeg vell ikke 5.9 ? Legger med readme filen. How_to_flash_the_BIOS.doc Lenke til kommentar
Fogga Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 1. Sett en diskett inn i diskettstasjonen som du ikke trenger. 2. Åpne utforsker, og høyreklikk på diskettstasjonen så det kommer opp en meny. Her velger du at du skal formatere denne. I skjermbildet som kommer opp skysser du av for at du skal lage system diskett. Og så formaterer du den. (Men ikke velg diskettstasjonen i utforsker med venstre mustast først, for da åpner uforsker den, og du kan få problemer med å formatere den.) 3. Når disketten er formatert, pakker du ut filene ADSFI712.exe og A6788ims.610 til diskettstasjonen. 4. Så restarter du windows (og kanskje sjekker i bios at den booter på diskettstasjonen først). 5. Når den har boota på disketten kommer det opp A:\> Der skriver du: adsfi712 a6788ims.610 Og trykker på enter tasten, så burde resten gå av seg selv til du for beskjed om å reboote maskina. Lenke til kommentar
macaune23 Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 fikk til var jo lett igrunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå