OleJohnny203 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Har et ca 2 år gammelt sony dsc-p52 digitalkamera liggende med knust skjerm. Lurte på om det går an å få tak i en ny en eller må jeg bare kjøpe nytt kamera?? Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg anbefaler å kjøpe et nytt og bra digitalkamera. Det lønner seg sjelden å begynne å reparere slike produkt, i såfall blir nok prisen høyere enn du forventer. Lenke til kommentar
engekri Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Er enig med Adler, kjøpt et nytt et heller. Det blir fort dyrt å fikse slike ting hvis du ikke får det på garanti, men det gjør du sikket ikke? Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Digitalkameraet er 2 år gammelt så det dekkes nok ikke av garantien, hvis man ikke har inngått en avtale med butikken om å få lengre garanti. Dette er jo også en skade som ikke Sony har gjort (sikkert en menneskelig feil), så jeg tror heller ikke man ville fått garanti om garantien ikke var utgått. Lenke til kommentar
OleJohnny203 Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Stemmer det... Jeg som var for uforsiktig... Driter i hele kamera-tullet. Kan leve med den forbanna skjermen. Bruker det ikke så ofte alikevel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå