Jimmy Pop Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Er det noen som vet noe? Går det an å få tak i det? Og når blir det vanlig? Det er noe jeg har ventet på i sikkert hundre år. Iallefall siden jeg så Matrix for første gang... Ikke si at jeg er påvirket av filmer, men... Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 MiniDisk-formatet ble først laget til datamaskiner, da dette aldri kom seg til det kommersielle markedet ble det ikke noen særlig lansering av produktet. MD ble lagt på is. En tid senere begynte MiniDisk-spillere å dukke opp og dette ble godt mottatt. Så svar på spørsmålet ditt er: Det finnes sikkert, men er nok ganske vanskelig å få tak i. Men lykke til! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 16. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2002 Takker for svaret, men er ikke fornøyd. Derfor må jeg pøve å få posten lenger opp på listen så flere leser den og svarer!! Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Quote: Den 2002-06-17 01:01, Jimmy Pop skrev:Takker for svaret, men er ikke fornøyd. Derfor må jeg pøve å få posten lenger opp på listen så flere leser den og svarer!! Du får den garantert i Thailand! reis ned der og kjøp deg en! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 17. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2002 Ja, så skal jeg ta med en tøs til deg også, Killer_DT! Det er vel eneste måten du kan få deg noe på! HA HA HA HA HA HA HA! Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Quote: Den 2002-06-17 03:08, Jimmy Pop skrev:Ja, så skal jeg ta med en tøs til deg også, Killer_DT!Det er vel eneste måten du kan få deg noe på!HA HA HA HA HA HA HA! Takk som byr, betaler du? jeg kan legge ut en tussing hvis du vil, det burde holde til en to-tre stykker! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 17. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2002 This time, Killer... It's on me! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå