Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 jeg har spillt sims2 på mitt radeon 7500 mobil. tviler på at det intel greiern er noe verre en det egentlig..? Det tror jeg. Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) oi, er det virkelig såpass elendig..? jaja, daså.. edit: ville anbefalt deg og satse på netshop sin kampanjemodell da istedet for og gå for det dyreste alternativet.. personlig synes jeg ikke den er verdt prisforskjellen. link Endret 30. januar 2005 av phax Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 oi, er det virkelig såpass elendig..? jaja, daså.. Jeg sa jeg trodde, da mente jeg trodde. Selv om 7500 er et gammel kort, tror jeg at samtlige integrerte skjermkort sliter med å matche det. Hvorfor skal Intel bedre disse kortene når de aldri klarer å matche ATi og nVidia uansett? Blir det samme som om de skulle videreutvikle Celeron til å matche Pentium; forskjellige prosessorer på samme bruksområde. Lenke til kommentar
Prosessoren Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Jeg kjøpte FJ Amilio Pro V2000 Cel-M, noe jeg ikke angrer på. Her får du mye for penga, deriblant kvalitet, god batterilevetid (4-6 timer når jeg bruker min på forelsninger (litt internett / word m.m) Den er slank og fin, slankere enn de fleste andre laptop'er. Den har innbygget trådløst nettverkskort, noe jeg drar god nytte av. Den har infrarød, noe ikke så mange bæraber i den prisklassen har i dag. Og den har minnkort leser, noe heller ikke mange har, som man bl.a kan bruke til å lese minnebrikker til digitalkamera / mr3 minnekort osv. Jeg oppgraderte imidlertid til 512 mb ram, merket ikke store forskjellen, men har vertfall litt mer å gå på ! Kjøp denne, hvis du er prisorientert, prioriterer batterikapasitet / design/vekt, funsjonalitet (infrarød/minnekort.m.m) Til spill er den ikke den beste på pcen, så er det en spillepc du er ute etter, anbefaler jeg ikke denne. Men ellers - Kanonbra pc/pris. Endret 30. januar 2005 av Prosessoren Lenke til kommentar
rekstad Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Slik jeg ser det er alternativ 1 et meget godt kjøp i ditt tilfelle. Kurant maskin, til meget lav pris. Ergo, du får mye for pengene. Definitivt et bedre valg enn maskin 2. Du vil trolig finne bedre maskiner der ute, men av disse to er det ikke tvil i mine øyne. Lykke til med kjøpet. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Er Grafikk Intel® Extreme Graphics Technology - opp til 64 MB (DVMT 2.0) mao så ræva at det ikke kan kjøre sims2 dugelig? Sims 2 kan du glemme. På min radeon 9600 256 mb, athlon xp 2600+ og 512 mb ram så sliter sims 2 ganske greit! På full kvalitet da... Mulig det ble bedre etter jeg formaterte og installerte nye drivere, men jeg har ikke prøvd enda Lenke til kommentar
cocay Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Ville klart gått for alternativ 2, vis det er de to du vil velge mellom... Men det er ikke de jeg ville kjøpt til den prisen, du kan få MYE bedre laptop til den prisen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå