Gå til innhold

Glovarm kjøleribbe på skjermkort

skeletor_

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har et Sapphire Radeon 9800 Pro Ultimate Edition.

Denne modellen kommer med kjøleribbe og den blir ganske fort varm.

Har noen vært borti dette skjermkortet? Det er en veldig populær modell så jeg regner med at noen her har vært borti den.

Jeg regner med at kjøleribba ikke skal være så innmari varm.

Jeg kan holde på ribba i ca 10-20 sekunder før jeg kjenner at det begynner å svi litt på hånda liksom.

Noen her som har opplevd det samme eller er det normalt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den der er til bruk saman med Zalman kjøleribba. Eg har sjølv eit Sapphire Radeon Atlantis 9800 PRO-skjermkort og tenkte eg skulle klokke det no snart. Så eg har bestilt meg ny vifte til skjermkortet som er i postsystemet i skrivande stund.

Link til vifta

Kan sikkert skrive litt om korleis den er hvis det er ønskeleg etter at eg har fått testa ho...

Lenke til kommentar

Jeg har som skrevet tidligere i dette emne et Sapphire Radeon 9800 Atlantis Pro Ultimate Edition. På denne er det passiv kjøling (kjøleribbe).

Jeg mente ikke på forrige svar at jeg skal feste vifta PÅ selve skjermkortet. Bare på kjøleribbe så den blir litt kaldere.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Den der er til bruk saman med Zalman kjøleribba. Eg har sjølv eit Sapphire Radeon Atlantis 9800 PRO-skjermkort og tenkte eg skulle klokke det no snart. Så eg har bestilt meg ny vifte til skjermkortet som er i postsystemet i skrivande stund.

Link til vifta

Kan sikkert skrive litt om korleis den er hvis det er ønskeleg etter at eg har fått testa ho...

hei har du fått testa ho?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...