Nimrad Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Hei! Jeg skal sette opp en server. Den skal være veldig god og maksprisen har lite å si. Den skal sitte på 100mbit(på en nettkafe), og skal ha ftp-server, servere til spill og ventrilo, hva bør jeg kjøpe for å utnytte linja? Skal også ha opp mailserver og domene pluss noe som kanskje kommer i framtida Endret 28. januar 2005 av Gryxor Lenke til kommentar
slettet Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Kva OS skal du ha på dei? Win2K3? Skal den fungere som AD-server? Skal du ha Exchange mailserver? Skal serveren(e) køyre SUS, RIS og lignande tenester? Skal den (dei?) fungere som print og filserver(e)? --- Personleg har eg har svært gode erfaringer med Compaq ProLiant ML og IBM sine servere. Det er lett å få tak i komponenter som HK, PSU og vifter om det skulle finne på å dø, dei som leverer har gode service-ordninger, og om du skulle ha behov for det: Det er mange konsulentfirmaer som kjenner både Compaq og IBM sine serverer ut og inn. Skal du køyre Exchange som epostprogram bør det ha ein eigen server, med mykje minne om du skal ha nokre brukarar på den. Frarådet deg på det sterkeste å bygge serveren sjølv om du er avhengig av at den skal fungere stabilt over lengre tid.. Eg har to tilsvarende (men eldre modeller; dual P3 1,4GHz) stående på jobb, og dei har fungert heilt problemfritt sidan dei var nye for mange år sidan. Har faktisk hatt ein ProLiant P233MHz stående som domene-, fil og print-, samt epostserver (for fier hundre brukarar) i svært mange år. Den var state-of-the-art når me fekk den, og vart bytt ut for nokre år sidan (rundt tre). Lenke til kommentar
kamus Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Enig med nmedass, jeg har selv meget gode erfaringer med Compaq Proliant servere. Hadde vært lettere hvis du hadde satt hvor mange brukere som du skal ha inn på systemet, særskilt med hensyn på mail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå