Kjetil Lura Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Quote: B|Real skrev (2002-07-19 00:08):Kjetil du lyver :razz: Og atter Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Jeg har bestilt billetter allerede! Men jeg har bestilt til før premieren da og jeg _gleder_ meg som en unge :razz: [ Denne Melding var redigert av: zn00ker på 2002-07-19 00:29 ] Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Hei! Hadde ikkje annledning til å sjå filmen på før premieren eller premieren,men skal sjå den i dag.. Hunden Frank skal vist være eit høgdepunkt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 LOL Den er ute på nett som DVDScrenner men det er på VCD de forbanna newbiene som tar de på VCD....lol lol Let me know if the truth is out there Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Hei! Nettopp komt tilbake fra filmen.. Høgde punktet var kanskje.. Frank the dog og Who let the dog out..? woff,woff :wink: Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Jeg synes det var en dårlig film. Syntes eneren var såpass bra at jeg hadde høye forhåpninger. Ble litt skeptisk da jeg så den bare varte en time og tjuefem minutter, men det viste jo seg bare å være en velsignelse. Skal ikke si hva som irriterte meg i frykt for å ødelegge for folk som ikke har sett den enda. Vel, det som irriterte meg mest var at folk klappet da den var slutt. *grøss* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå