Kenny000 Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Er det virkelig noen som har sett denne filmen? Det ryktes om at filen er en fake? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Kenny000 Har ikke sett den,men ikke tro på alt du hører. :razz: Kjetil Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Quote: Den 2002-06-20 20:32, Kjetil Lura skrev:Kenny000Har ikke sett den,men ikke tro på alt du hører. Kjetil Jeg lurer på hvordan folk "tenner" på å få andre til å hente ned slikt, og påstå at det funker? Sitter de hjemme og tenker: "Jeg gikk i denne fellen, nå skal jeg jammen santen trekke med meg flest mulig andre også" TIl de som tenker slik: Dere må leve noen triste, triste liv! [ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-06-23 15:18 ] Lenke til kommentar
BBC Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Jeg lastet ned et par megabyte av den såkalte MiB2-divx-en ifra DC. Prøvde å reparere den for å se filmen - nada. Sjekket også headeren i en hexeditor - inneholdt ikke et døyt av det en normal divx inneholder. Har også fra sikre kilder høyt opp at det ikke eksisterer noen MiB2-rip ute i warez-miljøet. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Kenny000 Hva mente du med det,hvordan er ditt liv da,eg har det meget bra eg. :grin: Kjetil Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Quote: Den 2002-06-23 17:25, Kjetil Lura skrev:Kenny000Hva mente du med det,hvordan er ditt liv da,eg har det meget bra eg. Kjetil Den var jo ikke rettet til deg. Du sa at jeg ikke skulle tro på alt jeg hørte, og jeg svarte meg enig i det. Og så la jeg til at jeg ikke forstod meg på de som lager filer og "tenner" på tanken på at noen laster ned noe som ikke virker! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Quote: Den 2002-06-17 20:39, Kjetil Lura skrev:B|Real Det lurer eg og på,eg tror uten den karen ville filmen ikke blitt så bra Kjetil Helt enig. Will smith er kunge. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
allyse Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Jeg vet det er en versjon ute. Om den inneholder en film eller ei vet jeg ikke, men jeg så det lå MIBII på en dobbel VCD på en av mine ftp'er. Uansett... Ikke overtrå reglene nå... er vel litt på kanten allerede? (opplysing av hub ol.) Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Har sett men in black II.... eneste positive var at johnny knoxville var med, ellers er det bare 1'ern om igjen i mine øyne men dere får jo dømme selv. Anbefaler heller å se WindTalkers med nicholas cage hvis dere skal se en film i løpet av sommern/høsten. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 7. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2002 Heia... Nå har jeg sett filmen jeg... Jeg syntes den var god, men som sagt nr.2 blir skjeldent like bra som nr. 1! Filmen hadde en del gode scener som slo skikkelig an! Den fikk faktisk stående aplaus på filmQuart der jeg så den! Morsomste med filmen er jo såklart scenene med "hunden"! "Who let the dogs out!" Ser ikke bort i fra at MIB2 vil komme på divx i løpet av de neste dagene... Mvh Thomas Nilsen __________________________________________ *sliten etter en uke på quart* Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Mib2 har vært ute i warez miljøet i hvertfall 1,5 uker, jeg så den for en uke siden! Lenke til kommentar
house Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 har jo selv sett MIB II siden jeg har den.. var ikke så mye å skryte av... kvaliteten var så dårlig at man blir gal.. man ser hoder i kinosalen etc.. tilog med værste lyden.. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Hei! Såg opp igjenn MIB 1. Bare for å lade opp.. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Men In Black 2 hadde premiere på Filippinene idag, men i de forskjellige butikkene i de mer tvilsomme bydelene i Metro Manila (Quiapo) kunne man kjøpe både VCD- og DVD-utgaver av denne filmen. Dagen etter at jeg kjøpte noen filmer i en av disse butikkene, ble alle butikkene raidet av politiet. Filmer til en verdi av ca. 12 millioner kroner ble beslaglagt... Jeg venter uansett med å se denne filmen til den kommer på norske kinoer. Noen som forresten har sett Powerpuff Girls: The Movie..? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Noen som forresten har sett Powerpuff Girls: The Movie..? Har ikke alle det? :razz: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Quote: B|Real skrev (2002-07-18 21:13):Noen som forresten har sett Powerpuff Girls: The Movie..?Har ikke alle det? :razz: Nei har ikke skal ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå