Zamoht Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Er det noen som vet om Men in Black 2 er ute på dvd i USA eller noen andre land? Jeg må få meg denne filmen! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Litt vanskelig ettersom den ikke kommer på kino i USA før i juli en gang. Her til Norge kommer den i slutten (?) av juli. Tålmodighet gutt! :razz: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 må bare si jeg gleder meg ... Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Hei! Husker endå da eg såg filmen tilbake i 98(?)..:wink:' Var ok film det.. Men,er generelt litt redd for at oppfølgere skal bli dårligare enn første den første filmen. Vist ikkje manuset til film 1 og 2 er laga før film nummer 1 er påbegynt. Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Quote: Mr.Hassan skrev:Men,er generelt litt redd for at oppfølgere skal bli dårligare enn første den første filmen. Dette var nesten som sitat fra "Skrik"! Morsomt. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Hei DidzisK! Kjekt du likte innlegget mitt..:wink: Lenke til kommentar
kolibra Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Har sett den jeg... =) Har vært på nettet i måneder i DivX-kvalitet. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Premieren her i Norge er 26. Juli. Gleder meg! :smile: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Quote: Den 2002-06-17 13:41, kolibra skrev:Har sett den jeg... =)Har vært på nettet i måneder i DivX-kvalitet. Tull! Sjekk ut IsoNews, så ser du det lett - samt at filmen ikke engang har vært på kino... Du har nok sett MiB 1 :razz: Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Quote: Den 2002-06-17 15:22, borre skrev: Quote: Den 2002-06-17 13:41, kolibra skrev: Har sett den jeg... =) Har vært på nettet i måneder i DivX-kvalitet. Tull! Sjekk ut IsoNews, så ser du det lett - samt at filmen ikke engang har vært på kino... Du har nok sett MiB 1 :razz: BUSTED! :smile: Har du noen kommentarer til saken "kolibra"? Lenke til kommentar
kolibra Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Nei faktisk ikke, har sett 20 min. av den, du kan jo kontakte meg en gang så skal du få den. Lastet den ned fra kazaa for en måneds tid siden, og der var det klipp med Will Smith jeg ikke har sett før og jeg har sett MiB1. Men hvis du skal si "busted", hehe, jaja. Kan ikke gjøre noe med det, men jeg skriver faktisk sant. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
BBC Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Quote: Den 2002-06-17 15:44, kolibra skrev:Nei faktisk ikke, har sett 20 min. av den, du kan jo kontakte meg en gang så skal du få den.Lastet den ned fra kazaa for en måneds tid siden, og der var det klipp med Will Smith jeg ikke har sett før og jeg har sett MiB1.Men hvis du skal si "busted", hehe, jaja. Kan ikke gjøre noe med det, men jeg skriver faktisk sant. Hvorfor skulle jeg tro på deg? Legg ut noen skjermbilder. Vil heller anta at du har en fake film av ett eller annet slag. Hvis MiB2 hadde vært ute, så skal jeg garantere deg at jeg (og IsoNews) hadde hørt om det... forøvrig så har jeg ikke planer om å se filmen på pc'skjermen før jeg har sett den på kino. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 borre Er det de samme skuespillerne som var med i den første filmen,for den var bra. :razz: Kjetil Lenke til kommentar
BBC Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Du kan jo sammenligne selv da... MIB 1 vs. MIB 2. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 gleder meg til å se Johnny Knoxville som to hodet romvesen ... PS: (litt off topic men on topic forde) Angelina jolie krevde bedre manus til Tomb Raider 2 en det var til nr1 så den kommer uten tvil til å bli bedre en #1 ..bra ikke sant Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Huff...hater Will Smith i utgangspunktet, kanskje oppfølgeren blir ok. *Håpe* Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Quote: Den 2002-06-17 20:34, B|Real skrev:Huff...hater Will Smith i utgangspunktet, kanskje oppfølgeren blir ok. *Håpe* hvorfor hater du han da ..? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 B|Real Det lurer eg og på,eg tror uten den karen ville filmen ikke blitt så bra Kjetil Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Hvorfor skulle jeg tro på deg? Legg ut noen skjermbilder. Vil heller anta at du har en fake film av ett eller annet slag. Hvis MiB2 hadde vært ute, så skal jeg garantere deg at jeg (og IsoNews) hadde hørt om det... forøvrig så har jeg ikke planer om å se filmen på pc'skjermen før jeg har sett den på kino. Du MÅ tro dette. Filmen ligger på internett. Har sett den jo :smile: Det er bare å glede seg...... PS. De som lurer på hvor du finner filmen kan jo sjekke hubben"(BBB)Sweden-Wexio" på DC (Direct Connect) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå