Framerate Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg er ikke helt inne i dette med servere enda men nå har jeg da prøvd å lage en server ut av en gammal pc jeg hadde stående... Problemet mitt er at for å starte maskinen trenger jeg tastaturet koblet til. Dette er jo da litt tungvint da serveren skal stå alene borthjemt et annet sted og styres med et remote programm. Er det noe jeg kan gjøre så pcn starter uten tastaturet? Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 i Bios finner du et valg som heiter "Halt on....." Velg halt on no errors Det skal ordne det Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 i Bios finner du et valg som heiter "Halt on....." Velg halt on no errors Det skal ordne det ahh... var en tur i bios men visste jo ikke helt hva jeg skulle lete etter Takk for hjelpen Lenke til kommentar
TormodK Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 noen som vet hvordan man kommer inn i bios på gamle compaq-maskiner eller? Lenke til kommentar
INzane_1 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 er det ikke bare å ha i tastaturet i oppstart og så ta det ut når du har kommet inn. har ikke testa det på windows server, men det er verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 compaq er vel F10 for å komme i biosen. Men forsvinnende lite du får stilt på der meiner eg å huske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå