AndyG Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg har på jakt etter en slags minnebrikke som kan benyttes i en Gameboy Advance. Jeg har sett en type kort som heter Flash Advance. Det jeg da lurer på er om det finnes noen norske forhandlere som fører disse? Eller evt. steder jeg kan få tak i disse? Jeg forstår det slik at dette innlegget ikke strider med regelverket. Hvis det gjør det vil jeg bare be om unskyldning, og oppfordre en moderator til gi meg beskjed samt slette innlegget. Takk Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Vet bare om en norsk som har. De har 2 forskjellige typer, denne og denne. Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Gå HER Der kan du trykke på bildet av flash rommen;) Endret 30. januar 2005 av GauNodachi Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Gå HER Der kan du trykke på bildet av flash rommen;) Nå spurte han jo om norske forhandlere da. Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Fikk ikke med meg det. blir litt ivrig noengang De utenlandske forhaandlerne gir bra priser og gjerne bedre utvalg. Hvis du sjekker på qxl så veit jeg det er noen som driver å selger ut sånne enheter der. Personlig vil jeg anbefale EZ-Flash ettersom det vil fungere på DS også Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Takk for svar. Den minste av de enhetene fra den norske forhandlere er den som ville vært aktuell, men jeg syns prisen var litt høy. Mulig jeg ikke vurderer å bestille fra utlandet ja. GauNodachi: har kikket litt på EZ-Flash ja. Spørs om ikke det blir en sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå